.PhoeniX. Geplaatst: 18 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2015 (bewerkt) Nope, dat wordt 'm niet. Het lied is té langdradig voor mij én ze zongen maar 'n ogenblik lang, kort daarna stopt het uit het niets. 't Nummertje is tevens absoluut niet m'n favoriet; Er zit maar super-weinig actie in waardoor ik hem gelijk links liet liggen. Ik werd overigens ook niet echt warm of koud wat betreft het instrumentale gedeelte. 4/10 Bewerkt: 18 oktober 2015 door .PhoeniX. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 19 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2015 Redelijk goed nummer Verder niet zoveel op aan te merken 8/10 Reageren
lorenzo gta Geplaatst: 19 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2015 (bewerkt) Nice! ik geef m een 7.5 . Het refreintje kwam in eerste instantie een beetje verkeerd binnen, maar een paar seconden later was het allemaal weer goed. Bewerkt: 19 oktober 2015 door lorenzo gta Reageren
NicolaB Geplaatst: 19 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2015 (bewerkt) Ik ben niet zo'n van van rap. Er zijn enkele uitzonderingen mogelijk, maar vaak is dat omdat er een goede beat onder zit of dat er wat variatie qua stemgeluid is. Dat is hier niet zo. 3/10 De 12" versie voor de liefhebbers: Bewerkt: 19 oktober 2015 door NicolaB Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 19 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2015 Niet slecht, maar ik heb nooit van het genre gehouden. Verder niet zoveel over te zeggen. 6/10 Echt een toplied dit. Ben blij dat Phil Anselmo naast Pantera ook nog andere projecten had zoals deze. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 19 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2015 (bewerkt) Jij mag het uiteraard wel een toplied vinden, maar ik vind 'm allang niet zo vermakelijk. Vooral het eerste gedeelte vond ik nogal eentonig klinken, pas rond 2:14 begon 'ie te 'zingen'. Waarom tussen aanhalingstekens? Aangezien ik er géén ene meter van verstond. Tenslotte was het instrumentaal ongetwijfeld verschrikkelijk.. Ik geef hem 'n 4.5, voor de moeite. Bewerkt: 19 oktober 2015 door .PhoeniX. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 20 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2015 Lekker nummertje wel, dit. Het is een beetje gek en de beat heeft een vrij hoog 'blije eikeltjes'-gehalte, maar de zang past daar op de een of andere manier juist weer heel goed bij. Klinkt ook wel als iets waar Supergrass een deel van z'n sound vandaan zou kunnen hebben gehaald. 7/10 Reageren
NicolaB Geplaatst: 20 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2015 Lastig om 7 minuten lang naar te luisteren. Misschien leuker geweest als ze het in 2 á 3 minuten hadden gepropt. Nu is het te langdradig. Ik vind het qua sfeer ook niet zo'n leuk nummertje, dus dat houd ik echt geen 7 minuten vol. 3/10 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 20 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2015 Erg dramatische muziek. Past wel bij een game als deze, maar verder blijft het daar bij. 6/10 https://www.youtube.com/watch?v=p_K6sl4jp3A Reageren
aron24 Geplaatst: 20 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2015 Je kent mijn mening over dit soort muziek. 3/10 http://youtu.be/f-JXBm8R--4 Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 21 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2015 Je kent ook mijn mening over die muziek. 4/10 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 21 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2015 Je kent mijn mening over die muziek. Echt een lekker rock nummer dat iets moderner klinkt. Normaal gesproken ben ik daar niet zo fan van, maar dit klinkt gewoon erg goed. Maarja, wat verwacht je dan van de Foo Fighters? 9,5/10 https://www.youtube.com/watch?v=TNKttMFgaf0 Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 21 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2015 Integendeel tot dat andere rockmeuk vind ik deze eerlijk gezegd best wel hoogstaand! Alleen, het enige minpuntje is wel dat de stem van die vent mij niet héél erg aanstaat. 't Gitaarwerk is daarentegen wel te pruimen. Ik geef 'm een 7. https://youtu.be/KAp96n9iL_g Reageren
thebig Geplaatst: 22 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2015 Voor mij persoonlijk heeft dit lied de beste intro in de geschiedenis van de muziek en wat er na die intro komt, mag er meer dan zeker ook zijn. Ik heb het al live mogen meemaken en heb er toen luidkeels op meegezongen. 9/10 Een nieuwe Panic! At The Disco. Het was ondertussen toch ook alweer drie weken geleden Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 22 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2015 Het nummer klinkt erg goed, maar door al die geluiden op de achtergrond wordt het veel te druk. 7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.