Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Nope, dat wordt 'm niet. Het lied is té langdradig voor mij én ze zongen maar 'n ogenblik lang, kort daarna stopt het uit het niets. 't Nummertje is

tevens absoluut niet m'n favoriet; Er zit maar super-weinig actie in waardoor ik hem gelijk links liet liggen. Ik werd overigens ook niet echt warm of

koud wat betreft het instrumentale gedeelte. 4/10

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Nice! ik geef m een 7.5 .

Het refreintje kwam in eerste instantie een beetje verkeerd binnen, maar een paar seconden later was het allemaal weer goed. :eten:

Bewerkt: door lorenzo gta
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet zo'n van van rap. Er zijn enkele uitzonderingen mogelijk, maar vaak is dat omdat er een goede beat onder zit of dat er wat variatie qua stemgeluid is. Dat is hier niet zo. 3/10

De 12" versie voor de liefhebbers:

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Jij mag het uiteraard wel een toplied vinden, maar ik vind 'm allang niet zo vermakelijk. Vooral het eerste gedeelte vond ik nogal eentonig klinken, pas

rond 2:14 begon 'ie te 'zingen'. Waarom tussen aanhalingstekens? Aangezien ik er géén ene meter van verstond. Tenslotte was het instrumentaal ongetwijfeld verschrikkelijk.. Ik geef hem 'n 4.5, voor de moeite.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Lekker nummertje wel, dit. Het is een beetje gek en de beat heeft een vrij hoog 'blije eikeltjes'-gehalte, maar de zang past daar op de een of andere manier juist weer heel goed bij. Klinkt ook wel als iets waar Supergrass een deel van z'n sound vandaan zou kunnen hebben gehaald. 7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Lastig om 7 minuten lang naar te luisteren. Misschien leuker geweest als ze het in 2 á 3 minuten hadden gepropt. Nu is het te langdradig. Ik vind het qua sfeer ook niet zo'n leuk nummertje, dus dat houd ik echt geen 7 minuten vol. 3/10

fiber-wire-title.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Voor mij persoonlijk heeft dit lied de beste intro in de geschiedenis van de muziek en wat er na die intro komt, mag er meer dan zeker ook zijn. Ik heb het al live mogen meemaken en heb er toen luidkeels op meegezongen. 9/10


Een nieuwe Panic! At The Disco. Het was ondertussen toch ook alweer drie weken geleden :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...