Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Ik ben geen fan van metallica maar vind sommige nummers wel goed

Ik vind de oude metallica beter en mooier als de nieuwe metallica

Ik geef het een cijfer 6/10

Dit is vast niet wat jullie van mij gewent zijn kwa muziek maar ik vind dit ook wel een goed nummer

Link to comment
Delen op andere websites

Jong talent, altijd leuk! Ik kan me herinneren dat ik deze video wel eens eerder heb gezien, dus leuk om hem nu nog eens terug te zien. Lekker enthousiast gezongen - daarmee krijgt hij het publiek ook met zich mee - en op zich heeft 'ie ook nog een mooie stem. Heel uitzonderlijk? Nee. Maar wel leuk. 7/10

Vandaag uitgebracht, de nieuwe single Hello van Adele. Volgende maand komt haar nieuwe album uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt niet slecht, maar echt vernieuwend is het niet. Het lijkt ontzettend op andere nummers van Adele (zo klinkt het in ieder geval). Daarnaast is het een lekkere melodie, en natuurlijk superstrak gezongen.

7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Dit soort muziek is altijd prima om naar te luisteren, maar het doet eigenlijk totaal niks met me. Ik zit niet erg in dit soort muziek, en hoewel ik het nogmaals vet vind om het te luisteren, beschouw ik zulk soort bands altijd snel als dertien in een dozijn, om het zo maar even te verwoorden. Een 7.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit nummer komt mij behoorlijk bekend voor. Het is alleen zó spijtig dat het 'n typisch zo'n dertien in een dozijn-lied is. Sja, er valt verder héél weinig

op aan te merken. Ik geef het een 7 gezien ik 'm toch nog wel redelijk vind klinken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit wel een van de betere Avenged Sevenfold nummers sinds City of Evil, maar dat is dan ook niet zo ontzettend moeilijk. Het blijft jammer dat ze een beetje het pop-metal hebben opgezocht. 7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ah, Mike Patton! Ik ken hem eigenlijk vooral van zijn werk met Mr. Bungle, die nog wat meer leftfield zijn dan Faith No More. Ik ben niet zo heel bekend met het repertoire van FNM, maar volgens mij is dit geen typisch FNM-nummer, want Patton zingt vrij beheerst en 'normaal' en de instrumentatie is een beetje new wave. Kan hier prima naar luisteren. 7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Lamb of God muzikaal verder een topband, maar ik vind de zang altijd een beetje eentonig. Verder wel lekker nummer, maar niet heel speciaal ofzo. 7/10

Voor Silberbyte, Mr Bungle. Ben zelf ook meer fan van Mike Patton's meer experimentele projecten zoals Mr Bungle en Tomahawk. Dit is nog een vrij normaal nummer, ik heb zo het idee dat niet iedereen op dit forum de volledige mix van genres in hun meeste nummers zal waarderen.

Link to comment
Delen op andere websites

'Pink Cigarette' is, als ik me niet vergis, één van de bekendere Mr. Bungle-nummers en ik denk dat dat, zoals jij al zegt, komt doordat het een relatief 'normaal' nummer is. Het is rustig, er zit geen geschreeuw in, maar het is nog steeds behoorlijk duister. Het klinkt een beetje als een soort murder ballad en daar hou ik wel van. Een 7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Er zitten veel bewegende delen in dit nummer. Popmuziek, maar dan met veel verschillende deuntjes en geluiden er doorheen gespeeld. Er zit een leuk ritme achter, wat door de geluiden redelijk goed naar voren komt. 8/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...