Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Nooit echt Bowie geluisterd, maar dit is zeker een lekker nummertje. Zuivere zang, mooi rustig intro. Dan een redelijk energiek stukje (maar gelukkig niet over de top), dan weer heel rustig, om vervolgens meteen weer energiek terug te komen. Niet iets wat ik zelf op zou zetten, maar toch goed voor een 7.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kende het nummer nog niet, maar het klinkt erg lekker. :D Meteen opgeslagen in mijn spotify lijst. Ook wel grappig dat Lemmy in de clip te zien is.

8,5/10

Bewerkt: door GuitarGuy666
Link to comment
Delen op andere websites

Wow, ik schrok wel even toen ik net 't liedje begon te luisteren. En daarmee probeer ik aan te duiden dat m'n ervaring alles behalve positief

was. Er zijn namelijk 'n paar redenen waarom ik dit verafschuw; Ten eerste begon het gebrul al op 0:27 sec., een record naar m'n mening.

Ten tweede hoorde je eenvoudigweg niets anders dan het bovengenoemde... Zéér spijtig, want het kon zoals gewoonlijk heel anders gaan

uitpakken. 2

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Freddie Mercury had echt een ijzersterke stem, en het blijft doodzonde dat we hem nooit in een post-Queen tijdperk hebben gezien, en misschien meer zoals David Bowie, die ook in dit nummer zit, wat meer genres verkennen. Verder een topnummer 8/10.

The National Anthem, klinkt op het eerste gezicht misschien raar, maar het is een geniaal meesterwerk van Radiohead.

Link to comment
Delen op andere websites

Lekker nummer. :) Ik ken Radiohead vooral van Creep, Karma Police en No Surprises, en dit nummer is echt veel anders dan die nummers. En dat is zeker niet slecht bedoeld. De zang is goed, en de trompet (?) die je tussendoor hoort past er heel goed bij.

8/10

Echt een te gek nummer dit. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb helemaal niets, maar dan ook echt niets met Rammstein, maar toevallig is 'Amerika' het enige nummer van ze dat ik nog enigszins te pruimen vind. Het is iets minder schreeuwerig en luguber en de clip is ook heel goed gedaan. Een 6/10

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik goed aan dit nummer vind is hoe alle instrumentele delen klinken alsof ze hun eigen ding aan het doen zijn, terwijl het toch een geheel vormt. Ik vind de zang alleen wat minder. Ik snap dat het schreeuwerige er een beetje bij hoort, omdat dit nummer redelijk goed een balans zoekt tussen herrie en ritme, maar na het volledig beluisteren van dit nummer vind ik de stem een beetje irritant er boven uit springen. 7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...