Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Zeker een goed nummer zit trouwens een heel verhaal achter he waarom hun 2dat liedje hebben gemaakt

8/10

Vind ik ook zeker een heel goed nummer

Tevens is dat niet ijn muziek smaak maar vind het wel een goed nummer

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet zo een erg grote fan van Korn. Het enige nummer dat ik van hun ken is Freak on a Leash, wat ik nog best wel een goed nummer vind. Daarnaast heb ik ze nooit echt beluisterd, maar na het luisteren van dit nummer ben ik toch wel heel benieuwd naar hun andere nummers. :)

9/10

RIP Phil Taylor. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik op play drukte heb het 10 seconde aan gehoord en drukte ik ook meteen weer op pauze

Wat rampzalig sorry maar dat is niet zo heel erg goed voor mijn oortjes sorry

Ik geeft het een 2/10

Deze dan het is zeker niet mijn favo muziek maar zeker wel een heel goed numer al zeg ik het zelf

Link to comment
Delen op andere websites

Lekker nummer, maar er wordt een beetje teveel aandacht aan geschonken. Er zijn zoveel andere nummers en bands die beter zijn (kijk bijvoorbeeld naar Alice in Chains), maar die krijgen geen aandacht. Niet dat dat erg is, het is zeker geen slecht nummer. De stem van Cobain vind ik altijd heerlijk om naar te luisteren, en de gitaar riff is lekker strak.

8,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...