Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Ik vind dit een wat minder nummer van Radiohead. Het is wel een fijn nummer om te luisteren in een relaxte stemming, maar het zal zeker nummers als Karma Police en No Surprises overtreffen.

6,5/10

Bewerkt: door GuitarGuy666
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat de zachtere stukken en de hardere stukken niet echt goed samen passen in de mix. Het heeft een beetje iets weg van een Bon Jovi ballad ofzo. Het klinkt een beetje alsof ze een ballad hadden gemaakt, en toen dachten van "ohja, we zijn Pantera, dus we moeten de gitaar wel ruig laten klinken en je moet iets schreeuwerig zijn." terwijl dit helemaal niet bij het nummer past. 5/10

Trent Reznor is echt een genie. Naast dat hij tegenwoordig perfecte soundtracks voor films maakt (The Social Network, Gone Girl), heeft hij er in z'n eentje voor gezorgd dat bands zoals Marilyn Manson en Rammstein zijn ontstaan. De uitvinder van industriële metal.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken Nine Inch Nails wel, maar verder van het origineel van Hurt ben ik nooit gekomen. Niet echt een nummer dat ik zomaar op zou zetten.

6,4/10

De 'nieuwe' Metallica vind ik niet echt heel vet, maar dit nummer kan ik wel waarderen. Toch wel wennen hoor, die stem van Hetfield in dit nummer.

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk vind ik dit het beste Metallica nummer van al hun muziek na The Black Album, en Hetfield's stem klinkt nog zeker wel goed, alleen is het inderdaad wennen. 8,5/10

Heerlijk nummer om even bij te relaxen.

Bewerkt: door Forumrunner
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...