Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Heb het normaal niet zo op electro, maar voor daft punk maak ik een uitzondering. Klinkt geweldig lekker, niet om dagelijks te luisteren maar eens in de zoveel tijd valt het zeker niet tegen. 7.5/10

Bewerkt: door Sir_Ballas
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, sorry, dit doet me oprecht helemaal niks. Eentonige beat, saaie stem, en de melodie is ook niet echt je van het. Nummer 13 in een dozijn, als je het mij vraagt. :puh: Krijgt van mij niet meer dan een 3, voor de moeite.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben best wel fan van Damon Albarn volgens mij, want ik vind de meeste van zijn nummers altijd wel goed. Ik kende deze band/project nog niet, maar ik zal zeker meer opzoeken. 8/10

Hopelijk komt Tool volgend jaar met een nieuw album. Ze hebben een beetje een unieke muziek van prog, grunge en nu-metal vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

The Script vind ik maar een matige band. Het is niet echt vernieuwend, dit soort muziek hoor je overal.

3/10

@Forumrunner, ik hoop t ook. _O_ Dit nummer vind ik echt een van de beste nummers van Tool, samen met Sober, Schism en Forty Six & 2.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...