Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Meh, ik vind het een beetje redelijk standaard popmuziek. Precies deze zelfde soort muziek is al 2 jaar populair, dus ik snap niet echt waarom er nog mensen zijn die nu nog proberen in te cashen hierop.

Ik denk trouwens dat het nummer dat ERWINS postte je doet denken aan Green River van CCR, die in San Andreas zat.

Link to comment
Delen op andere websites

Sja, dit zijn typisch dertien in 'n dozijn-nummers.. Zeven minuten constant hetzelfde deuntje aanhoren is (voor mij) net iets té veel. Die stem (dat met alle waarschijnlijkheid is aangepast met de computer) klinkt ook niet mooi in m'n oren. 2/10

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Het mooie van dit topic is dat je nog eens iets tegenkomt wat je nog niet kent :) Het is op zich niet echt mijn muziek, maar klinkt op aich wel leuk. Hoog tempo, maar toch goed te volgen. Clip moet je niet kijken wanneer je epilepsie hebt, maar behalve dat prima nummer 7/10

Zag The Prodigy langs komen, moest meteen aan het volgende nummer denken. Heerlijk nummer, ik kon er helemaal op los gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is dit nu wéér? Ehm, ik vind dit persoonlijk 'n apart nummertje; het muziek (op de achtergrond) klinkt nogal 'creepy', ik word daar in ieder geval

angstig van. De zanger heeft daarnaast 'n afschuwelijke stem die mij van 't nummer weerhoud... Dus, ik geef het niet hoger dan een 2.

Dit nummer is al aardig gekend in GTA Online. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Unforgiven II, niet zo goed als Unforgiven I, maar toch stukken beter dan Unforgiven III! En zoals we gewend zijn van Metallica is de gitaar dik voor elkaar, net als de zang. Echter vindt ik de drums een beetje raar klinken. 7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...