Jump to content

Rate het nummer boven je!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind het origineel toch veel beter, maar het is wel grappig om dit in een ouderwets 8-bit deuntje te horen.

6,5/10

Geplaatst:

Ik vind het niet echt een lekker nummer. Het lijkt me dat dit nummer is geschreven om een beetje mee te liften op het succes van Serious Request en dan een hit te worden, maar dan had hij beter een iets grijpender nummer mogen schrijven. Ik vind dit een beetje raar klinken. Ik vind het constante gekreun ook maar raar.

Geplaatst:

Goed nummer. :tu: Ik vind de muziek die muse voor dit album heeft gemaakt toch iets beter, maar het nieuwe album is zeker niet slecht.

7,5/10

Geplaatst:

Ik dacht dat dit ruiger zou zijn aan de maskers te zien. Viel uit eindelijk best mee, maar als het daardoor de muziek beter maakt... 5/10

Toch wel een van mijn favo dance hits uit de jaren 80:

Geplaatst:

Opzich niet verkeerd. Klinkt echt als een goed 80ies pop-nummertje, maar dan met een onverstaanbaar Aziatisch stemmetje. Aan m'n fav's toegevoegd 85/100

Geplaatst:

Redelijk goed nummer van Avenged Sevenfold. Ik ben eigenlijk een beetje uit Avenged Sevenfold gegroeid, maar sommige nummers zijn nog wel redelijk goed. Van dit album vind ik 'Save Me' nog steeds veel beter, maar Nightmare is best een goed nummer. 7/10

Dit nummer was gemaakt voor de Bond-film 'Spectre', en persoonlijk vind ik het veel en veel beter dan dat saaie nummer van Sam Smith. Eigenlijk belachelijk hoe ze Sam Smith hebben gekozen terwijl ze zulke goede nummers van Radiohead en Lana Del Rey hadden.

Geplaatst:

Klinkt erg goed. Doet me een beetje denken aan Ordinary Love van U2 op bepaalde momenten. Ik vind dit soort 'pop-rock' achtige nummers altijd wel lekker om te luisteren.

7,5/10

Echt een te gek nummer dit. Lijkt een beetje alsof de band aan het jammen is, wat echt goed klinkt.

Geplaatst:

Jaja AC/DC, dat gaat er altijd wel in. Voor mij niet een van de bekendste nummers, maar zeker niet slecht. 7/10 :)

(Had van mij overigens wel het themanummer mogen worden van Serious Request dit jaar)

Geplaatst:

Ik vind de stem van Bieber nog steeds enorm rot om naar te luisteren, maar zoals velen al gezegd hebben is hij bezig met het opbouwen van een nieuwe reputatie en maakt hij betere nummers dan eerst. Het is sowieso een beter nummer dan alles wat voor zijn nieuwste album is verschenen, maar ik persoonlijk vind dit nummer niet heel fijn om naar te luisteren. Rond 1 minuut veranderd het nummer, en hoor je een best wel slecht deuntje wat het nummer voor mij al verpest.

6/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...