Jump to content

Rate het nummer boven je!

Recommended Posts

Geplaatst:

Een van de betere nummers van Rammstein vind ik persoonlijk. Ik vind het altijd geweldig hoe Rammstein altijd zon simpel keyboard pingelgeluidje onder veel nummers heeft en dat het op de een of andere manier heel goed past bij de rest van de muziek.

Geplaatst:

Pet Shop Boys is toch wel een bandje dat ik vrij weinig luister. Toch is het heerlijk om naar deze muziek te luisteren. Voor mij is het zeer bekende muziek, maar toch laat ik me elke keer weer verrassen door de kwaliteit van deze muziek. Heerlijk plaatje!

8/10!

Geplaatst: (bewerkt)

Een van Bryan Adam's beste liedjes. De antenne van mn auto radio is kapot en ik heb enkel een Bryan Adams CD liggen dus ik heb deze de laatste tijd wel een beetje te vaak gehoord... :7 Desondanks 9/10

Bewerkt: door Dr.Oppai
Geplaatst:

Ik vind het een beetje jammer dat Mustaine's stem redelijk in de mix zit verborgen, en dat hij ook niet echt zijn stem heel sterk gebruikt. Hij doet hier een beetje een soort James Hetfield impersonatie lijkt het wel. Ik vind zijn stem beter als hij een beetje hoger en harder brult, zoals op Rust in Peace Polaris. 6/10

Hele mooie video ook hierbij.

Geplaatst:

De hele Exogenesis is gewoon 20 minuten lang wegdromen op het einde van een heerlijk album. Echt een passend einde voor The Resistance. 9,5/10

Leuke videoclip, inderdaad.

Geplaatst:

Beetje slaapverwekkend zo op de klaarlichte dag, maar wel echt wonderschone rustige muziek. Ik bewaar hem voor het slapengaan :puh:

8/10

voor de liefhebber:

Geplaatst:

Dit vind ik dus helemaal niks; zo'n typisch 13 in een dozijn je-bent-nu-bij-me-weg-en-ik-zal-je-missen-liedje. Bovendien vind ik het niet prettig luisteren, vind het nogal een zeurende zangstem. 2/10, waarvan een bonuspunt voor de vrouwelijke verschijning ;)

Geplaatst:

Ik vind het wel goed klinken. De extra drums werken goed bij het originele nummer. Ik vond alleen dat het tegen het einde een klein beetje meer gevarieerd had mogen zijn. 7/10

Modern Vampires of the City is echt een perfect album. Heerlijk hoe rustig en melancholiek het is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...