Forumrunner Geplaatst: 3 januari 2016 Rapport Geplaatst: 3 januari 2016 Een van de betere nummers van Rammstein vind ik persoonlijk. Ik vind het altijd geweldig hoe Rammstein altijd zon simpel keyboard pingelgeluidje onder veel nummers heeft en dat het op de een of andere manier heel goed past bij de rest van de muziek. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 3 januari 2016 Rapport Geplaatst: 3 januari 2016 Niks voor mij, vindt de zang niks, het ritme niks, alles niks. toch een 5/10 voor de moeite. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 3 januari 2016 Rapport Geplaatst: 3 januari 2016 Doet me denken aan Fallout. Klinkt goed. 8/10 Hier moeten jullie het mee doen vandaag. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 4 januari 2016 Rapport Geplaatst: 4 januari 2016 Daf*q is just see? 1/10 Reageren
Visser23 Geplaatst: 4 januari 2016 Rapport Geplaatst: 4 januari 2016 Pet Shop Boys is toch wel een bandje dat ik vrij weinig luister. Toch is het heerlijk om naar deze muziek te luisteren. Voor mij is het zeer bekende muziek, maar toch laat ik me elke keer weer verrassen door de kwaliteit van deze muziek. Heerlijk plaatje! 8/10! Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 5 januari 2016 Rapport Geplaatst: 5 januari 2016 (bewerkt) Een van Bryan Adam's beste liedjes. De antenne van mn auto radio is kapot en ik heb enkel een Bryan Adams CD liggen dus ik heb deze de laatste tijd wel een beetje te vaak gehoord... Desondanks 9/10 Bewerkt: 5 januari 2016 door Dr.Oppai Reageren
Forumrunner Geplaatst: 5 januari 2016 Rapport Geplaatst: 5 januari 2016 Ik vind het een beetje jammer dat Mustaine's stem redelijk in de mix zit verborgen, en dat hij ook niet echt zijn stem heel sterk gebruikt. Hij doet hier een beetje een soort James Hetfield impersonatie lijkt het wel. Ik vind zijn stem beter als hij een beetje hoger en harder brult, zoals op Rust in Peace Polaris. 6/10 Hele mooie video ook hierbij. Reageren
thebig Geplaatst: 5 januari 2016 Rapport Geplaatst: 5 januari 2016 De hele Exogenesis is gewoon 20 minuten lang wegdromen op het einde van een heerlijk album. Echt een passend einde voor The Resistance. 9,5/10 Leuke videoclip, inderdaad. Reageren
NicolaB Geplaatst: 5 januari 2016 Rapport Geplaatst: 5 januari 2016 Beetje slaapverwekkend zo op de klaarlichte dag, maar wel echt wonderschone rustige muziek. Ik bewaar hem voor het slapengaan 8/10 voor de liefhebber: Reageren
aron24 Geplaatst: 6 januari 2016 Rapport Geplaatst: 6 januari 2016 Klinkt wel goed, niet iets waar ikzelf naar zou luisteren. 7/10 Wel een flinke overgang btw. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 6 januari 2016 Rapport Geplaatst: 6 januari 2016 Dit vind ik dus helemaal niks; zo'n typisch 13 in een dozijn je-bent-nu-bij-me-weg-en-ik-zal-je-missen-liedje. Bovendien vind ik het niet prettig luisteren, vind het nogal een zeurende zangstem. 2/10, waarvan een bonuspunt voor de vrouwelijke verschijning Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 januari 2016 Rapport Geplaatst: 6 januari 2016 Ah, Scorpions. Lang niet gehoord, maar wel echt een heel lekker nummer. 9/10 \m/ \m/ Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 6 januari 2016 Rapport Geplaatst: 6 januari 2016 Ik vind alle instrumenten nog geen eens zo slecht klinken, de stem is dan weer wat minder. 6/10 Reageren
NicolaB Geplaatst: 6 januari 2016 Rapport Geplaatst: 6 januari 2016 Niet heel slecht, maar ik vind het niet echt een uniek geluid hebben 55/100 Best of both! Reageren
Forumrunner Geplaatst: 7 januari 2016 Rapport Geplaatst: 7 januari 2016 Ik vind het wel goed klinken. De extra drums werken goed bij het originele nummer. Ik vond alleen dat het tegen het einde een klein beetje meer gevarieerd had mogen zijn. 7/10 Modern Vampires of the City is echt een perfect album. Heerlijk hoe rustig en melancholiek het is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.