NicolaB Geplaatst: 7 januari 2016 Rapport Geplaatst: 7 januari 2016 Apart nummer, ik moet er even meer tijd naar nemen om er meerdere keren naar te luisteren. De aparte stijl spreekt me wel aan, maar het valt nog niet echt neer. Het heeft potentie in ieder geval; ik plof 'm in m'n favorieten. 8/10 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 7 januari 2016 Rapport Geplaatst: 7 januari 2016 Klinkt lekker. Strakke drums en een lekkere distortion. Hij klinkt wel erg hetzelfde, maar er zit toch nog genoeg afwisseling in om het niet saai te maken. 7,8/10 Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 7 januari 2016 Rapport Geplaatst: 7 januari 2016 Wederom vind ik het instrumentaal weer helemaal niet gek, maar de stem is dan weer te. 5/10 Reageren
RUBENN Geplaatst: 7 januari 2016 Rapport Geplaatst: 7 januari 2016 (bewerkt) Klassiekertje, lekker! Dit was het eerste nummer van David wat ik luisterde. (Mede door een creatieve uitspatting van iemand op Hyves ( ) op dit nummer. Nog voor z'n commerciëlere nummers van nu. Lekkere beat en meezing-factor. Prima dus! 8/10 Bewerkt: 7 januari 2016 door RUBENN Reageren
NicolaB Geplaatst: 8 januari 2016 Rapport Geplaatst: 8 januari 2016 (bewerkt) Ik vind z'n serieuze stem best wel mooi, hij heeft wel meer van dat soort serieuzere nrs. daarbuiten vind ik het nr van Sonneveld ook altijd wel leuk. 82/100 Bewerkt: 8 januari 2016 door NicolaB Reageren
JJ-B Geplaatst: 8 januari 2016 Rapport Geplaatst: 8 januari 2016 (bewerkt) Ik ben altijd fan van Robbie Williams geweest. Heb al vanaf ik kind was een CD, daar stond deze ook op. Het brengt herinneringen terug naar die tijd. 9/10 Bewerkt: 8 januari 2016 door JJ-B Reageren
aron24 Geplaatst: 8 januari 2016 Rapport Geplaatst: 8 januari 2016 Sorry nee. Dit is echt mijn muziek niet. Je houdt er van of niet, ik niet dus. 3/10. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 8 januari 2016 Rapport Geplaatst: 8 januari 2016 Hmm. Op zich zou er niet heel veel mis mee zijn als dit niet letterlijk al een miljoen keer eerder en beter was gedaan. Saaie drum, gitaardeuntje is in een minuutje in elkaar geflanst, en de tekst is echt zo cliché dat het een beetje lijkt op een sarcastisch nummer. 4/10 Heerlijk hoe dit nummer opbouwt naar 2:30. Reageren
3L1077 Geplaatst: 9 januari 2016 Rapport Geplaatst: 9 januari 2016 Had het nog nooit gehoord. Komt een beetje traag op gang, maar uiteindelijk toch wel een leuk nummertje vind ik. 7/10 Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 10 januari 2016 Rapport Geplaatst: 10 januari 2016 (bewerkt) Neen, ik heb het niet zo op hedendaagse muziek, zoals dit.. Overigens spreekt die stem mij to-ta-al niet aan, sorry. 3/10 Bewerkt: 10 januari 2016 door .PhoeniX. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 10 januari 2016 Rapport Geplaatst: 10 januari 2016 Living on my own heb ik altijd wel een leuk nummertje gevonden van Freddie maar ik hoor liever de orginele versie ipv de remix. 7/10 De eerste: Reageren
.Sharingan Geplaatst: 10 januari 2016 Rapport Geplaatst: 10 januari 2016 Ken 't nummer niet vreemd genoeg. Maar Freddie 8/10! Reageren
NicolaB Geplaatst: 10 januari 2016 Rapport Geplaatst: 10 januari 2016 Het nummer raakt mij niet echt. Het is niet super slecht, maar het klinkt in mijn oren als een beetje standaard. 5/10 Reageren
thebig Geplaatst: 11 januari 2016 Rapport Geplaatst: 11 januari 2016 Ik kom net uit mijn bed, dit soort slaapverwekkende liedjes heb ik nu niet nodig. Meestal probeer ik nog het goede in liedjes te vinden die ik hier hoor, maar hier vind ik gewoonweg niets aan: 3/10 Eindelijk zijn The Last Shadow Puppets terug. Oordeel zelf maar of het een goede comeback is. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 11 januari 2016 Rapport Geplaatst: 11 januari 2016 Ik ben er zelf niet helemaal weg van. Ik ben een groot fan van de Arctic Monkeys, en het vorige The Last Shadow People album vond ik ook wel goed klinken, hoewel ik het niet echt heel vaak heb geluisterd. Ik vind dit alleen een beetje een magere comeback. Ik hoop dat de Arctic Monkeys een hele andere kant op gaan dan dit. 6/10 RIP David Bowie. Wat een legende is die man. Werkelijk ongeëvenaard, en zal dat waarschijnlijk ook nooit zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.