Jump to content

Rate het nummer boven je!

Recommended Posts

Geplaatst:

Tja, voor mij geen legende, absoluut niet. Het nummer klinkt naar mijn mening best crap. Niet dramatisch slecht, maar er mist toch echt wat om het lekker te laten klinken in mijn oren. 45/100

Dit soort mainthemes heb je tegenwoordig niet meer veel.

Geplaatst:

Sorry, maar ik denk dat er een reden voor is waarom je dat soort mainthemes niet meer hoort. Ik vind het een beetje eentonig en saai, daarmee komt de score op: 4/10

Geplaatst:

Ja, Fleetwood Mac gaat nooit vervelen. Dat is nog licht uitgedrukt. Niet mijn aller grootste favoriet van hun, maar goed voor een 7,5/10

Gisteren naar Frank Turner geweest voor mijn verjaardag, prachtig om eens mee te mogen maken.

Geplaatst:

Meh. Ik ben wel een beetje klaar met Metalcore. Wat mij betreft is dat het saaiste subgenre binnen Metal. Het is een soort metal dat speciaal gericht is op tieners, en daardoor is het allemaal wat steriel. 3/10.

Heerlijk die explosie van geluid aan het eind.

Geplaatst:

Ik moest het wel eventjes een paar keer goed beluisteren voordat ik nou doorhad wat ik nou allemaal beluisterde. Klinkt goed, maar hij had z'n waffel dicht moeten houden... echt een nummer verneuken heet dat, zo zonde. Voor de rest mooi. 75/100

Doet me wel een beetje hieraan denken:

Geplaatst:

Komt erg langzaam op gang, en de gang die het krijgt is niet veel. Verder redelijk standaard OST muziekje. 4/10

Geplaatst:

Het is niet mijn smaak, maar kon er prima naar luisteren van begin tot eind, ondanks de lengte van het nummer. Maar het is dan ook niet eentonig, behoorlijk variërend zelfs. Zal er zelf nooit meer na luisteren, maar ik geef het een redelijk 7+

Geplaatst:

Het nummer zelf is redelijk goed, maar ik vind het wel jammer dat Dave Mustaine's stem echt een schaduw is van wat het vroeger was. Ik denk niet dat ik veel naar dit nieuwe album ga luisteren, maar voor een band met een compleet gestoorde oude seniele zanger is het wel redelijk. 6/10.

Geplaatst:

EDIT: Je was me echt net voor. Dit nummer kan ik wel appreciëren, muziek klinkt alleen wel vrij hard ten opzichte van de zang en een beetje een te lange intro. 6,5/10

Geplaatst:

Oei, wat een nostalgie. Ik was toen 10 ofzo, en dat is nu bijna 10 jaartjes geleden weer. Als ik nu op dit nummer terugkijk dan vind ik het eigenlijk best nog wel een goed nummer. Hele simpele maar goede beat erachter, en het heeft toch wel een of andere constructie qua samples die gebruikt worden ofzo. 7/10

Eens kijken hoe Neutral Milk Hotel hier ontvangen wordt.

Geplaatst:

Het verbaast me dat dit nummer uit 1945 komt, normaal gesproken had je toen rustigere nummers en andere genres. Echt een heel lekker nummer. :tu:

8,5/10

Tijd voor wat goede oude muziek! :D

Geplaatst: (bewerkt)

...

Dat nummer komt Niet uit 1945, maar uit de 90ies.

Anywayz, The painkiller doesn't kill the pain. Gitaarwerk is voldoende, maar het piep-schreeuwende stemmetje niet. 5/10

Over '45 gesproken; onderstaand nr is uit 1945 (tot 2:33 min:sec), met een beetje old school (voor die tijd zelfs old school) ragtime erin :puh:

...Echt een oorgenot om naar te luisteren...

Bewerkt: door NicolaB

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...