Jump to content

Rate het nummer boven je!

Recommended Posts

Geplaatst:

Meh, ik ben niet echt fan van comedy muziek. Verder is het gewoon Smells Like Teen Spirit met andere tekst. 4/10

Geplaatst:

Dit is echt mijn favoriet van de Foo Fighters, sowieso na die geweldige video van 1000 mensen die het nummer coverden! 8/10

Geplaatst: (bewerkt)

Altijd leuk hoe jij met die 80ies nummers komt, waarvan ik altijd denk: best nice, maar nog nooit gehoord. :dans: Beetje wat ik had met toen ik voor het eerst GTA Vice City speelde.

Lekkere muziek, leuke muziek van muziekstylen op z'n 80ies. Aan mijn favorieten toegevoegd :puh:90/100

Tip: Muziek uitzetten van onderstaand filmpje en dan bovenstaand nummertje afspelen en onderstaand filmpje bekijken.

Bewerkt: door NicolaB
Geplaatst:

Van die 'feel good' muziek moet ik het echt niet hebben, en die clip erbij maakt het nog erger. :t

3/10

Geplaatst:

Ja, wat moet ik hier nou van zeggen? :7 Ik had een totaal ander nummer verwachte toen ik de titel zag. Los van de tekst vind ik het wel grappig opgebouwd. :puh:6/10

Geplaatst:

Niet echt mijn soort muziek. Ik heb niks tegen popmuziek, maar ik vind dit nummer gewoon niet echt speciaal. 5/10

Geplaatst:

Z'n stem klinkt niet helemaal zuiver, hè. ;) Daarnaast is dit totaal niet m'n smaak, en de beats klinken ook niet zo lekker in m'n oren.

Vooralsnog geef ik dit nummer een 4.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...