Jump to content

Rate het nummer boven je!

Recommended Posts

Geplaatst:

Tja, lekker nummertje gewoon. Ietwat geheimzinnige sfeer, die overigens ook goed bij de film past. Naar het einde toe misschien toch iets teveel herhaling. 7,5/10

Geplaatst:

Normaal houd ik niet echt van zulke nummers, maar dit nummer heeft een beetje wat LCD Soundsystem-achtige klanken en het klinkt ook een beetje ruimte-achtig, maar dat kan ook door de foto een beetje versterkt worden. De zang vind ik dan niet heel speciaal. 7/10

Geplaatst:

Nederlandse muziek waardeer ik toch altijd net even wat anders dan Engelstalige muziek. Het echte Limburg, maar daarom niet minder goed. De melodieën van hun nummers klinken altijd wel erg leuk. Niet mijn favoriet overigens, maar goed voor een 7/10.

Keek je films in de zeroes? Dan ken je vast onbewust dit nummer!

Geplaatst:

Hier heb ik behoorlijk kutte herinneringen aan :7 Dat filmpje kon je nooit overslaan volgens mij. Maar opzich geen slecht nummer. 6/10

Geplaatst:

Ah, kijk eens aan. Dit is typisch zo'n nummer waar ik nagenoeg nonstop naar kan luisteren, puur omdat het een mooie klassieker is

van een 'volwaardige' groep. 9/10

Geplaatst:

Lange tijd sinds ik dit nummer gehoord heb. Hij zit geloof ik ook in GTA V, maar ik luister nooit naar de radio waar dit nummer op wordt gespeeld. Klinkt natuurlijk gewoon goed. :tu:

9/10

Geplaatst:

Klassieker dit. Ik ken Alice in Chains niet heel goed, maar ik wil zeker het album 'Dirt' eens goed doorluisteren. Verder heb ik ook heel veel goede herinneringen aan dit nummer door GTA San Andreas. 9,5/10

Geplaatst:

Tja, het blijft niet echt mijn genre. Wel vind ik dit wel een van de betere nummers uit dit genre en ik zie de schoonheid wel van dit nummer in. 7,5/10

Geplaatst:

Weer een lied dat ik nooit zomaar zou opzetten, maar dat eigenlijk toch best lekker klinkt. Kan me het wel inbeelden als een leuke soundtrack voor een zonnig filmpje. 8/10

Een kerel van mijn school is gisteren (vannacht) op Studio Brussel geweest (nationale radio), op 4:00.

Geplaatst:

Klinkt best leuk, maar het nummer had wat beter aangegeven mogen worden in 55 minuten. Het klinkt wel redelijk, maar ik vond het in ieder geval niet interessant en aantrekkelijk genoeg om non-stop te luisteren tot het einde. 55/100

Ik vond dit echt zo'n kutnummer in de 90ies eh...

Geplaatst:

Vind het niet mijn favoriete Michael Jackson nummer, maar het is wel een goed nummer. Het klinkt niet heel veel anders dan sommige van zijn andere nummers, maar hij kan gewoon goed lekkere nummers maken. 7/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...