Jump to content

Rate het nummer boven je!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ben niet echt heel groot fan van de wat simpele 'radiorock' Britse rockbands, en het filmpje is ook redelijk van lage geluidskwaliteit. 5/10

Geplaatst:

Ik zal dit nummer wel even onthouden voor het geval ik eens heel high ben. :7 Verder heb ik er niet zo veel mee.

6/10

Naar mijn smaak toch wel een van de beste nummers op The Black Album.

Geplaatst:

Best maf filmpje, maar muzikaal vind ik het wel een erg mooi nummertje. Qua stem is het misschien ietsje minder, maar nog steeds al met al zeker een leuk nummertje. 79/100

Geplaatst:

Ontzettend goed nummer. Wat een heerlijk album ook. Ik vind het echt geweldig hoe dit nummer op het eind toewerkt naar een climax van herrie. 9/10

Geplaatst:

Radiohead vind ik echt geweldig. De eerste nummers die ik hoorde waren Karma Police en No Surprises tijdens een les Engels, sindsdien luister ik regelmatig naar ze. Dit nummer is zeker geen uitzondering. :tu:

9/10

Geplaatst:

Ben niet echt mega fan van Rammstein, maar ik vind ze live wel echt een spektakel. Ik heb ook een beetje het idee dat ze dat ook redelijk doorhebben. 7/10

Geplaatst:

Muse is natuurlijk altijd goed. :tu: Dit nummer is zeker geen uitzondering, en laat weer zien dat ze rustigere nummers ook goed uit de verf kunnen laten komen.

9/10

Ik kan niet wachten tot hun nieuwe album 'Incarnate' uitkomt. :)

Geplaatst:

Net een schorre kat soms >.< Nee, er zitten wel aardige stukken tussen, maar het lijkt allemaal op elkaar en het wordt overschreeuwd door een muziekstijl waar ik niet zo'n fan van ben. 4/10

Kies en boordeel de leukste:

Geplaatst:

Ik heb voor de 'leukste' gekozen, al vind ik ze allebei niet echt leuk. De versie van Madonna past dan iets meer bij mijn muzieksmaak, gezien die recenter is. Zit echter totaal niet in de kerstsfeer. Euh ja, hoe beschrijf ik dit soort nummers goed... praatmuziek op een slome melodie om het zo maar te zeggen. Dat is niet echt mijn smaak. Al met al een 4/10. :puh:

Geplaatst:

Ik kan dus echt niet tegen de stem van de zanger, wat ik best jammer vind, want ik hoor alleen maar goede dingen over Rush. Ik vind het nummer verder niet heel indrukwekkend. Ik had Rush iets meer proggy verwacht. 6/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...