Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Een van mijn favoriete nummers van Meloria. 'T klinkt wel anders ten opzichte van een paar Ghost albums eerder, mede omdat de zanger veranderd is natuurlijk, maar dat is niet echt iets slechts in dit geval. Al met al is het echt een steengoed nummer.

8,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Kende het nummer nog niet, waarschijnlijk omdat het ook niet helemaal in mijn straatje past. Ik ben niet zo van de hard rock/het ruige werk, maar het is niet zo dat ik dit nummer slecht vind. 6/10

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke cover, maar na de eerste minuut heb je het wel een beetje gehoord. Dat komt natuurlijk doordat het oorspronkelijke nummer een kinderliedje is, maar goed. 7/10

ik heb Elbow live gezien op Pinkpop vorig jaar. Dit nummer weet me sindsdien echt altijd op te vrolijken door de mooie herinneringen daarvan, en doordat het gewoon zo'n geweldig nummer is.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat begrijp ik heel goed Forumrunner! Zoals muziek hoort te zijn, het blijft mij kippenvel geven. Prachtige stem, prachtige opbouw, prachtige melodie en een prachtig koor. 9/10

Nu we het toch over kippenvel en live optredens hebben, dit was ook zo'n gevalletje toen ik ze vorig jaar op zag komen met dit nummer:

Link to comment
Delen op andere websites

Ben niet echt een heel groot fan van dit soort 'metal'. Ik vind het altijd een beetje te commercieel. Dat ze al zo'n videoclip hebben waar je de band in ziet vind ik vaak bij Metal al een beetje fout. Verder is het geen slecht nummer, maar niet mijn smaak. 5/10.

Link to comment
Delen op andere websites

In 'de eeuwige discussie' ga ik voor The White Stripes, mede omdat ik geen groot fan ben van de stem van Dan Auerbach, maar ik kan niet ontkennen dat ze sterke muziek schrijven. Solide liveband, ook, die in mijn ogen op zijn best is wanneer nummers halverwege ontsporen in wilde jamsessies. Toch een dikke 7.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...