Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Dit vind ik wel echt een té gek nummer. _O_ Die intro is echt vet gedaan, en de rustige vocals passen heel goed bij het nummer. Deze ga ik sowieso vaker luisteren. :tu:

9/10

Een zwaar ondergewaardeerd nummer dat meer aandacht verdient.

Link to comment
Delen op andere websites

Queen vind ik echt een beetje een band waarvan je eigenlijk alleen de 'greatest hits' CD hoeft te hebben, omdat de rest niet heel interessant is. Dat heb ik bij dit nummer ook een beetje. Ik vind dat Queen vaak eigenlijk een beetje saaie ballads maakt, en dat ze alleen tegenwoordig nog de hemel in worden geprezen doordat Freddie Mercury vroegtijdig is gestorven. Ze maken geen slechte muziek, en Freddie Mercury's stem is heel goed, maar ik vind de muziek verder niet heel interessant 5/10

Link to comment
Delen op andere websites

De vibe van Kendrick Lamar vind ik altijd wel erg vermakelijk. De stem is prettig om naar te luisteren en de instrumenten passen er precies bij. Leuk einde ook. puh2.gif7,5/10

Het is dat het nog geen zomer is, anders had dit van mij het zomer nummer wel mogen worden:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb altijd een haat-liefdeverhouding gehad met 'Uptown Girl' en dan heb ik het zowel over deze cover als het origineel van Billy Joel. Enerzijds is het een heel aanstekelijke melodie, anderzijds is het eigenlijk een verschrikkelijk irritant liedje dat nergens echt verrast of vastpakt. Ik merk dat, zeker nu ik ouder word, ik het nummer steeds sneller zat word. Meer dan een 4.5 kan ik er niet van maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb me nog nooit echt verdiept in punk en alle 'postpunk/krautrock' varianten ervan, dus ik vind het een beetje moeilijk om dit nummer echt goed te beoordelen. Er zit wel een lekkere groove in het hele nummer, en ik vind de zang er eigenlijk ook wel bij passen, hoewel het wel een beetje diep in de mix verstopt zit. Dat is eigenlijk het enige wat ik echt minder aan dit nummer vind, dat de mix een beetje alles in elkaar laat overlopen, waardoor de verschillende instrumenten allemaal een beetje in elkaar overlopen. 7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Na het horen van de eerste klank moest ik echt aan

denken van de Blof en de Counting Crows. Het begin vind ik wel mooi zo op de piano en dan uiteindelijk de stem erbij. Het tweede gedeelte van het nummer vind ik wat minder, het voelt een beetje als een chaos als de andere instrumenten erbij komen. 6/10

Vanavond op de planning:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken The Script niet heel goed terwijl ik er toch wel veel over heb gehoord, maar ik vind het niet echt mijn muziek aan dit nummer te horen. Het lijkt een beetje een soort indie-rock, maar dan net iets te mainstream gemaakt naar mijn smaak. Ik vind dat bijvoorbeeld Arcade Fire of Beck dit veel beter doen. Het nummer is verder niet slecht, alleen een beetje snel te vergeten. 6/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Pantera wel goed, alleen ik krijg een beetje slecht smaakje er van in mijn mond doordat bijna elke Pantera van een ongelofelijke randdebiel is, en ik niet echt de band en de fans meer uit elkaar kan halen. Toch wel een lekker nummer gewoon. 7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, Sufjan. Dat had ik niet verwacht, hier. 'Carrie & Lowell' was een van mijn favoriete platen van 2015. Zo mooi, bij vlagen zo vederlicht en toch hartverscheurend. De eerste keer dat ik 'The Only Thing' hoorde heb ik met tranen op mijn stoel gezeten. 'Death With Dignity' behoort mijns inziens ook tot één van de betere songs op het album, ontzettend mooi liedje. Een 8.5.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij dit soort nummers is het echt in wat voor humeur ik zit. Soms vind ik dit soort muziek wel leuk maar andere momenten kan ik er gewoon niet naar luisteren. Desondanks vind ik het wat een matig nummer. Ik ben gewoon niet echt een fan van hun muziek. 5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb niet veel met Bowie (blasfemie!!!1) en ook dit nummer vind ik heel eerlijk gezegd weinig bijzonder. Ik waardeer hem om zijn artistieke vondsten en vernieuwingen in de popmuziek, maar zelf zal David voor mij waarschijnlijk altijd een beetje een ver-van-mijn-bed-show blijven. Een 5je.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm. Ik vind het net iets te apart om het nou echt leuk te vinden. Ik vind die toon op de achtergrond die het hele nummer aanhoudt een beetje storend. Ik kan de apartheid op zich wel waarderen, maar ik vind dat het hier niet heel erg goed uit de verf komt. Zulke muziek kun je sowiezo moeilijk beoordelen na een paar keer doorluisteren. 6/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...