Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Mijn vader heeft dit nummer vroeger grijs gedraaid en zoals elke tiener kreeg ik er dus een hekel aan. Inmiddels ben ik ouder en kan ik hier best de schoonheid van inzien. Ik vind het nog steeds geen toplied, maar het klinkt nu beter dan dat het vroeger deed. Een 7

Link to comment
Delen op andere websites

Muzikaal niet zo'n ontzettend boeiend nummer, maar de stem van Brown maakt het toch weer bijzonder aantrekkelijk; hij heeft echt een uniek geluid dat ik erg weet te waarderen. Ik geef dit nummer al met al een 7.5.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet heel bekend met het werk van Beck, maar vrijwel alles wat ik in de loop der jaren van hem gehoord heb, was goed. Ik heb alleen het album 'Morning Phase' echt veel geluisterd, maar ik vind Beck een fantastisch creatieve muzikant; hij is zo ontzettend eclectisch en weet zich verschillende muziekstijlen heel eigen te maken. Deze kende ik nog niet, maar al bij de eerste tonen wist ik dat het goed zat. Een 8.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me af hoe ie op die gekke plekken aan stroom komt voor z'n gitaar :D Het klinkt voldoende, maar ook weer niet echt goed ofzo. Wellicht komt dat door z'n treurige stem. muzikaal klinkt het wel goed 7/10

http://mp3hold.info/download/0d70eff5beceb63beedd38aa7ef03d1b/6/alan-moorhouse-dream-skyline.mp3

Lekker nummertje voor tijdens het leren/studeren :puh:

rabbi-studying-torah1.jpeg

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij wilt ie niet werken. :t

____________

Ik ben niet heel bekend met het werk van Beck, maar vrijwel alles wat ik in de loop der jaren van hem gehoord heb, was goed. Ik heb alleen het album 'Morning Phase' echt veel geluisterd, maar ik vind Beck een fantastisch creatieve muzikant; hij is zo ontzettend eclectisch en weet zich verschillende muziekstijlen heel eigen te maken. Deze kende ik nog niet, maar al bij de eerste tonen wist ik dat het goed zat. Een 8.

Wel een lekker nummer dit. :) Ik ben niet heel bekend met Dinosaur Jr, maar ik vind dat ze altijd wel leuke nummers maken. De solo van dit nummer is trouwens ook echt te gek gedaan. _O_

9/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet vinden. Het is lekker opzwepend en vrolijk, maar het blije eikeltjes-gehalte is wel érg hoog. Maar goed, het is ook lounge en ik kan er prima naar luisteren. Een 6.

Link to comment
Delen op andere websites

Aan de ene kant is het een lekkere gitaarriff, en het heeft een beetje dat Britse rockgeluid waar ik wel van houd, maar na de derde minuut had ik wel iets van 'nu heb ik het wel gehoord'. Na een paar keer er naar luisteren vind ik het wel steeds beter moet ik zeggen. De herhalende gitaarriff met de drums erachter werkt eigenlijk best wel goed, en het geeft het nummer ook een beetje het soort 'trein' gevoel, omdat de drums het hele nummer eigenlijk een beetje hetzelfde ritme hebben, en de gitaar er steeds een beetje inkomt. 7.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...