Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Dit soort nummers probeer ik altijd te vermijden. Van die simpele achtergronddeuntjes krijg ik sowieso al snel genoeg, en de stem spreekt mij ook totaal niet aan.

4/10

Klassieker. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb echt een rothekel aan Killswitch Engage tegenwoordig. Ik vind het heel generieke metal, een beetje als Bullet for my Valentine, wat ik ook zo'n tienermetalband vind. Toen ik 13 was zou ik dit wel leuk hebben gevonden, maar ben er een beetje uitgegroeid. 3/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken Animal Collective niet héél goed. Deze had ik ook nog nooit gehoord, maar hij bevalt goed. Ik tik dit terwijl ik 'm heb lopen en het heeft een heel prettige vibe. Clip past er ook goed bij, vind ik. Ik las onlangs dat ze ook weer een nieuwe plaat uit hebben, dus misschien een mooi moment om er eens dieper in te duiken. Wel een 7.5, dit.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel een beetje zo'n cliché nummer dat je hem niet echt meer op zich echt goed een cijfer kan geven. Iedereen kent dit nummer, maar dat zegt ook wel iets over hoe goed dit nummer werkt als popmuziek. 8/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...