Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Tja, het zou mooi zijn als er audio bij zat. :N Heb het nummer even opgezocht, maar vind er niets aan. Standaard zomerhitje die je de komende weken op de radio zult gaan horen.

3/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken Volbeat niet zo goed, maar ik vind dat ze altijd wel potentie hebben. De solo zit redelijk strak in elkaar en de zang past er goed bij, maar echt bijzonder vind ik het nummer verder niet.

7/10

Link to comment
Delen op andere websites

'Currents' was één van de meest gehypete platen van 2015 en hoewel ik het een tof album vond, is Tame Impala typisch zo'n band waarvan ik denk: geven jullie ze niet een béétje teveel lof voor wat het eigenlijk is? 'The Less I Know The Better' was razend populair, maar persoonlijk vond ik het niet een van de sterkere nummers op de plaat. 6.5

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dit hoort weet je meteen dat het uit het begin van de 00's komt. Meestal vind ik dit soort nummers redelijk eentonig, maar dit is een uitzondering. Best een leuk nummer nog, die toch nog genoeg afwisseling heeft om het interessant te maken. :) Zal hem zeker vaker gaan luisteren.

8,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

In het begin dacht ik 'oh deze ga ik zeker niet afluisteren', maar dit is inderdaad een lekker nummer, zo eentje die ik met plezier onderweg naar school in de trein zou beluisteren terwijl ik door het raam kijk naar weilanden. Van mij krijgt die een mooie 8+.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...