Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Ik zat eigenlijk het hele nummer te wachten op wanneer het nou echt begon. Ik kan zulke akoestische gitaarmuziek wel waarderen, maar ik vind het iets te zacht. Er had wel iets meer pit in gemogen. 6/10

Link to comment
Delen op andere websites

Interessant. Het eerste deel klinkt bijzonder prettig: de zang is heerlijk spontaan en muzikaal lijkt het allemaal prima te kloppen. De overgang naar het tweede deel loopt aanvankelijk vrij soepel, maar ik heb toch mijn vraagtekens bij de ietwat onzuivere uithalen van de zanger en het plotseling opstekende muzikale geweld. Begrijp me niet verkeerd: dat soort dingen kan ik best tof vinden (zit momenteel ook weer wat in de muziek van Dinosaur Jr. en daar vind je dat soort aspecten ook wel terug :puh:), maar in de context van dit nummer vind ik het toch wat vreemd klinken. Waarschijnlijk moet het even wennen en klinken deze nummers beter in de context van het album (dat zal ik binnenkort eens onderzoeken), maar vooralsnog geef ik dit stuk een 6.5.

Momenteel ben ik zo goed als betoverd door dit nummer, ben benieuwd wat de rest ervan vindt.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het niet echt een heel goed nummer. Rick Astley is natuurlijk een meme geworden, maar buiten dat vind ik het niet heel speciaal. Het nummer klinkt eigenlijk veel beter als je het op youtube met 1.25 snelheid afspeelt :puh:. 4/10

Link to comment
Delen op andere websites

Hohoho, nee... Niet deze herrie nu aan m'n oren. Op zich goed gitaarwerk hoor, maar beetje te luid voor in de morgen. Misschien wel wat als je op een Jochem Myjer-manier wilt wakker worden of als je Johnny Klebitz heet (of überhaupt als het niet ochtend is :puh:) 55/100

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, R.E.M. een erg goede band naar mijn idee. Dit nummer is ook goed, maarja hoe leg ik het uit. Het is ook typisch zo'n nummer waar je erg depri van kan worden, maar in moeilijke tijden is het ook weer een prachtig nummer om te luisteren om het zo maar te zeggen. Los van de gevoelens die het meebrengt een 7.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Meneer baard is een beetje doorgedraaid. Grappig als je het geluid uit zet, dan lijkt het net eentje uit het gekkenhuis XD

Naast mijn bevindingen over meneer baard vind ik het nummer zelf wel leuke elementen hebben, maar ook mindere. Zo houd ik nooit zo van dat gebrul, al sluit dat hier wel goed aan bij de idioterie van meneer baard.

7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel iets voor Franse muziek, het doet me vaak een beetje aan vakantie denken, maar ik vind het nummer verder niet super speciaal. Er is niet echt iets wat het onderscheidt van andere nummers uit dit genre. Als het een Nederlands nummer was had ik denk ik een 4/10 gegeven, maar ik geef er nu een 6/10 voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Weer zo'n nummer dat alleen van toepassing is als achtergrond muziek in een game menu of in een film. Niets bijzonders, omdat dit het standaard muziekje is dat je in het menu van een oorlogsshooter hoort.

7/10

Nieuwste nummer van de briljante band Hellyeah met Vinnie Paul van Pantera.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit (Metalcore) is dus een genre waar ik helemaal uitgegroeid ben. Weinig vernieuwing, en weinig interessant. Je kunt maar zo lang luisteren naar dezelfde teksten en zeurderige zangers voordat je er een beetje klaar mee bent. Echt Metal kan ik waarderen, maar ik vind dit een beetje de buttrock van de Metal. 4/10

Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt wel heel erg vaag en experimenteel. Ik zou zeggen: houd het op je zolderkamer Radiohead :puh: Oh, lol ik zie dat het daadwerkelijk uit de kelder gestreamed is... Nja laat het daar. Als ik van de keldertrap de kelder in struikel heb ik imo meer muziek dan dit. >.< 3/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...