Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Was te verwachten, ja. Kan het management weer lekker mee aan de slag. clown.gif

Tof nummer, dit. Dit is het soort intro dat ik altijd erg gaaf vind, denk bijvoorbeeld ook aan 'Walk Of Life' van Dire Straits. De zang had wat krachtiger uit de mix mogen komen, die klinkt nu wat tam, maar verder vind ik deze erg geslaagd. Die toetsenist maakt er trouwens wel een melodramatisch toneelstukje van, zeg. 7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zeggen dat ik het nummer na de eerste keer beluisteren een beetje veel van hetzelfde vind, maar dat vond ik bij dat nummer van Love and Rockets ook eerst, en die staat inmiddels ook op mijn iPod. Verder vind ik de mix heel goed passen bij het nummer. Het heeft een beetje een 'edge', en ik vind ook dat de basgitaar een lekker dikke klank heeft. 7/10.

Tip: Zet je bas lekker hard aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt zeker goed. Enig minpuntje vind ik, dat er geen versie van te vinden is met een iets betere geluidskwaliteit... Maar goed, dat moet ik er mentaal maar ff bijverzinnen (net als bij oude cassettebandjes & platen). Aan m'n favorieten toegevoegd.

91/100

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een raar nummer. De instrumentatie doet me een beetje denken aan een nummer van David Bowie's 'The Man Who Sold The World' album, maar de stem vind ik van niveau piratenmuziek. 4/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de originele Lego Eiland nooit gespeeld, en zonder het nostalgische eraan vind ik het niet echt super, maar ik kan begrijpen dat het natuurlijk prachtig nostalgisch is als je dit als kind speelde. 6/10

Over nostalgie gesproken.

Je hoeft hem niet helemaal af te luisteren.

Link to comment
Delen op andere websites

In-game heb ik 'm denk ik tot maximaal vijf minuten geluisterd. Zoiets beoordeel je toch anders dan een normaal nummer. Ik vond het nummer altijd wel bij GTA EFLC passen, voor nostalgie 8/10 voor de hoofdtelefoongebruikers is het wat minder om dat het geluid telkens afwisselt van kant 7/10. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...