Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Als 'How I Met Your Mother'-fan kan ik deze natuurlijk voluit meebrullen, maar om heel eerlijk te zijn vind ik het een verschrikkelijk nummer. In de context van de serie was het nog een grappig element, maar zo los vind ik het moeilijk om naar te luisteren. Een 3, misschien wel mijn laagste waardering ooit.

Link to comment
Delen op andere websites

Bijzonder nummer. De zang lijkt vooral centraal te staan in deze, en hoewel de zangmelodie zelf vrij herhaaldelijk is, is ze wel erg sterk en lekker ''chill'' gezongen. Wat mij betreft verdient hij zeker een 7.5. smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit wat van Bauhaus gehoord dus voor mij was het wel iets nieuws. Ik vind het wel een leuk nummer maar ik denk niet dat ik het vaker zal luisteren. Kan misschien veranderen in de toekomst als ik toch hun albums ga doornemen maar voor nu geef ik het nummer een zeven.

Link to comment
Delen op andere websites

Hé, ik ken het ritme ergens van. Volgens mij een Nederlandstalig nummer. Dat zal ongetwijfeld een soort cover hier van zijn, maar het bracht me wel even terug naar vroeger, omdat bij mijn opa en oma altijd de radio aanstond met Radio Drenthe. 7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken niet heel veel nummers van deze band, maar de nummers die ik ken vind ik erg goed. A Punk vind ik bijvoorbeeld wel een van hun beste nummers. De gitarist heeft altijd van die simpele riffs tussendoor die de band voor mij heel goed kenmerken. Zeker een goed nummer. :tu:

9/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben geen fan van Asking Alexandria of dit genre op zich, want ik vind het allemaal een beetje te geforceerd 'edgy'. In dit nummer zie ik alleen wel een soort zelfspot, en de muziek op zich is ook niet heel slecht, maar ik heb altijd een beetje moeite om met deze bands de muziek en het opgeblazen stoere imago van zulke bands uit elkaar te houden. Ik heb ook wel een fase gehad dat ik dit echt geweldig had gevonden, maar ik ben daar eigenlijk een beetje uitgegroeid, en als ik nu zulke muziek luister krijg ik eigenlijk een beetje plaatsvervangende schaamte over mezelf. 5/10

Ohja nieuwe Radiohead

Bewerkt: door Forumrunner
Link to comment
Delen op andere websites

Wel leuk nummertje en het heeft iets magisch in zijn geheel. Het is een beetje lastig om te beschrijven, het nummer is rustgevend, maar tegelijkertijd heeft het ook een zorgwekkend effect. Dat idee heb ik wel vaker bij nummers van Radiohead, maar voor mijn gevoel mist het wat instrumentele power. Ik geef dit nummer een 8-

Link to comment
Delen op andere websites

Bij dit muziek krijg ik altijd het gevoel alsof ik mij in de hemel bevind. :puh: Overigens niet echt muziek die ik uit mijzelf op zet, maar voor een keer is het wel leuk om te luisteren. 6,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem nu al een paar dagen geluisterd (tot het nieuwe Radiohead album uitkwam), en ik moet zeggen dat ik het een redelijk goed nummer vind. Niet zo goed als de Blood Sugar Sex Magik tijden, maar wel net zo goed als stadium arcadium denk ik. 8/10

Dit is een van de nieuwe nummers van Radiohead, maar hier uitgevoerd in een Thom Yorke solo show omdat het nieuwe album niet op youtube staat. De echte versie met de hele band is nog beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Sabaton vind ik altijd zo'n band die naar mijn smaak net té veel gericht is op jonge tieners die net naar metal beginnen te luisteren. Dit nummer vind ik wel een van hun betere liedjes moet ik toegeven, maar ik denk niet dat ik zelf Sabaton zal gaan luisteren.

6/10

Beetje Frank Sinatra voor de liefhebber. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...