Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Ik ben groot liefhebber van Sinatra, dus leuk om hem hier eens te zien. Vind dit niet per se een van zijn betere liedjes/uitvoeringen, ik neig dan toch meer naar 'Sunflower' of 'Once In Love With Amy', maar dit blijft ook een mooie. Een 7.5.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed nummer. Doet me een beetje denken aan een soort kruising tussen The Stone Roses en Nine Inch Nails. De herhaling van dezelfde riff het hele nummer doet me een beetje denken aan 'Fool's Gold'.

Link to comment
Delen op andere websites

Lang geleden dat ik iets hoorde van de Chemical Brothers. Ik ben zeker een periode fan van ze geweest, maar dat was meer in hun begintijd. Niettemin is dit ook een erg lekker nummer; ik kan het niet goed omschrijven, maar hele lekkere muziek 7,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Destijds hoorde ik het zo vaak dat ik er gek van werd, maar om het nu te horen vind ik het best een leuk nummer. Toch ook weer niet zo geweldig. Ik vind haar stem niet zo mooi, ze schreeuwt iets te veel door het nummer heen en sommige stukjes in het nummer zijn wel erg cheesy. 7/10

En waag het niet om te posten voordat je het nummer hebt beluisterd! ò_Ó

Link to comment
Delen op andere websites

En waag het niet om te posten voordat je het nummer hebt beluisterd! ò_Ó

Je hebt me ergere nummers gegeven met die wens. Ook maar even meedansen midden in de nacht eh... :dans:

Tijd geleden dat ik dat nummer heb gehoord trouwens. Niet de beste van hun, maar ook zeker niet de slechtste. Daarnaast vind ik het over het algemeen wel plezant om naar te luisteren 83/100

Ik vond dezen van ze iets leuker:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, deze vind ik wel fijn. Ik zit niet zo in de hiphop, althans buiten onze landsgrenzen, maar deze track kan ik wel waarderen. Beetje zwoel, fijne beat, onverstaanbare maar wel prettig wegluisterende vocalen. Een 7.

Link to comment
Delen op andere websites

Tgoh ja, metallica. Heb hun vroeger veel geluisterd maar nu ben ik ze wat beu gehoord eigenlijk. Toch een 7/10.

Dit bandje heb ik net per toeval ontdekt en moet zeggen, vind ze zelf wel lekker klinken, beetje in de stijl van Killswitch Engage.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoor vaker van dit soort brulmuziek hier gehoord en bijna allemaal onvoldoende beoordeeld en voel me niet echt aangetrokken tot deze gorilla en z'n medeprimaten. 4/10

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Standaard themamuziekje dat je in het menu van een game hoort. Ik vind het voor een soundtrack nog best een goed nummer, maar wel jammer dat het niet zo vernieuwend is.

7/10

Slaayeerr! \m/ :D \m/ In mijn ogen op dit moment toch wel hun beste nummer (op Angel of Death en Raining Blood na dan. :engel: )

Link to comment
Delen op andere websites

Een jaar of wat terug was er een enorme hype rondom Bon Iver en hoe elitair dat ook mag klinken, ik werd daar gek van en heb ze altijd gemeden. Later ben ik er alsnog naar gaan luisteren en ontdekte ik muziek die toch wel heel mooi is. Mijn favoriet is 'Holocene', maar deze mag er ook zijn. Minder droevig dan op plaat, maar in zo'n intieme, beschonken kring met mensen heeft het ook wel wat. Nice. 7.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...