Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Hmm niet mijn ding, instrumenten worden nogal snel eentonig en zijn zang begint te vervelen na een tijdje.

5/10 omdat het nog met echte instrumenten is ipv het digitale gedoe tegenwoordig.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, dit is toch wel echt het onderste uit de inspiratiebron van Volbeat denk ik. Ik ben geen fan van Volbeat, maar ik kan wel zien dat dit ook gewoon slecht is. Blijkbaar heeft Volbeat compleet geen artistieke ambities, want dit is puur om te cashen. 2/10

Link to comment
Delen op andere websites

Voor thans klinkt 't nummer wat te monotoon, ik hoor enkel de instrumenten (in dit geval de gitaar dus) goed naar voren toekomen. Hoewel

ik daarentegen de zangers haast niet hoor zingen. Conclusie; 5/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is natuurlijk een heel iconisch nummer, eigenlijk het nummer wat eigenhandig de hele "hair metal" scene in één klap niet meer populair maakte. Ik vind hem wel een beetje overrated, en Nirvana wordt altijd als een legendarische band gezien terwijl ik denk dat ze meer "bovengemiddeld goed, maar niet echt geweldig" zijn, maar goed. Nirvana heeft verder ook veel betere nummers (Heart-shaped box, Very ape, In Bloom). Ik geef hem een 7/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Heel veel RATM luister ik niet, maar deze kwam me wel bekend voor. Lekker nummer, toffe performance, maar ontzettend bijzonder vind ik het nummer niet. Sowieso heb ik bij RATM vaak het gevoel dat er iets mist in hun sound, een extra laag die hun alles iets dikker en completer zou maken. Nu klinkt hun sound mij doorgaans - of althans, in dit nummer - net wat te mager in de oren, op één of andere manier. Ik geef deze een 6,5.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze band/dit nummer kende ik niet. Nu ik het geluisterd heb weet ik eigenlijk niet goed wat ik er van moet vinden. Toen ik de stem voor het eerste hoorde dacht ik even dat ik naar de Editors zat te luisteren en dat het gehele nummer lang. Dit is alleen dan een beetje een 'slome' variant erop. Het spreekt mij in ieder geval niet zo aan dat ik uit mijzelf nog een keer zal opzetten. 6/10

Ik durf het aan:

Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt best goed van meneer radiohoofd. Ja best leuk nummertje. Het mist misschien een beetje de glorie van een uitermate goed nummer, maar het is zeker nog eens waard om nog eens te luisteren 8/10

Vanaf 1.30 herkent u het wel.

Mijn jeéeuhgd :cry::7:tu:

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Lekker nummertje van Slayer met goede solo's van Hanneman en Kerry King, precies wat je verwacht van deze band. Maar dit vind ik niet hun beste nummer, want er zit niet zo veel variatie in, waardoor het niet boven de rest van hun liedjes uitsteekt. Daarom geef ik het een 7/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...