moechy Geplaatst: 18 mei 2016 Rapport Geplaatst: 18 mei 2016 Hmm niet mijn ding, instrumenten worden nogal snel eentonig en zijn zang begint te vervelen na een tijdje. 5/10 omdat het nog met echte instrumenten is ipv het digitale gedoe tegenwoordig. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 18 mei 2016 Rapport Geplaatst: 18 mei 2016 Tja, dit is toch wel echt het onderste uit de inspiratiebron van Volbeat denk ik. Ik ben geen fan van Volbeat, maar ik kan wel zien dat dit ook gewoon slecht is. Blijkbaar heeft Volbeat compleet geen artistieke ambities, want dit is puur om te cashen. 2/10 Reageren
SpacyColours Geplaatst: 19 mei 2016 Rapport Geplaatst: 19 mei 2016 Ik denk dat ik het leuker ga vinden na een aantal keer luisteren, maar nu voor de eerste keer spreekt het me niet heel erg aan. 6/10 Reageren
moechy Geplaatst: 19 mei 2016 Rapport Geplaatst: 19 mei 2016 Erhm ja, mooie klassieker zullen we maar zeggen 10/10 Zelf ben ik geen fan van Taylor Swift maar ik vind dit een zeer geslaagde cover. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 19 mei 2016 Rapport Geplaatst: 19 mei 2016 Voor thans klinkt 't nummer wat te monotoon, ik hoor enkel de instrumenten (in dit geval de gitaar dus) goed naar voren toekomen. Hoewel ik daarentegen de zangers haast niet hoor zingen. Conclusie; 5/10. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 20 mei 2016 Rapport Geplaatst: 20 mei 2016 Dit is natuurlijk een heel iconisch nummer, eigenlijk het nummer wat eigenhandig de hele "hair metal" scene in één klap niet meer populair maakte. Ik vind hem wel een beetje overrated, en Nirvana wordt altijd als een legendarische band gezien terwijl ik denk dat ze meer "bovengemiddeld goed, maar niet echt geweldig" zijn, maar goed. Nirvana heeft verder ook veel betere nummers (Heart-shaped box, Very ape, In Bloom). Ik geef hem een 7/10. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 20 mei 2016 Rapport Geplaatst: 20 mei 2016 Heel veel RATM luister ik niet, maar deze kwam me wel bekend voor. Lekker nummer, toffe performance, maar ontzettend bijzonder vind ik het nummer niet. Sowieso heb ik bij RATM vaak het gevoel dat er iets mist in hun sound, een extra laag die hun alles iets dikker en completer zou maken. Nu klinkt hun sound mij doorgaans - of althans, in dit nummer - net wat te mager in de oren, op één of andere manier. Ik geef deze een 6,5. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 20 mei 2016 Rapport Geplaatst: 20 mei 2016 Deze band/dit nummer kende ik niet. Nu ik het geluisterd heb weet ik eigenlijk niet goed wat ik er van moet vinden. Toen ik de stem voor het eerste hoorde dacht ik even dat ik naar de Editors zat te luisteren en dat het gehele nummer lang. Dit is alleen dan een beetje een 'slome' variant erop. Het spreekt mij in ieder geval niet zo aan dat ik uit mijzelf nog een keer zal opzetten. 6/10 Ik durf het aan: Reageren
moechy Geplaatst: 20 mei 2016 Rapport Geplaatst: 20 mei 2016 Waar is de tijd toen het nog ok was om naar de Backstreet Boys te luisteren Desalniettemin blijft het een van die klassiekers uit 90' 00'. Puur voor de nostalgie een 7/10. Reageren
aron24 Geplaatst: 21 mei 2016 Rapport Geplaatst: 21 mei 2016 Klinkt best wel lekker, 7,8/10. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 21 mei 2016 Rapport Geplaatst: 21 mei 2016 Ik vond het nieuwe album van Coldplay echt hun slechtste album tot nu toe, en dat zegt ook wat. Coldplay was vroeger nog wel oké, maar sinds Ghost Stories zijn ze echt de afgrond ingestort qua kwaliteit. Wat een ongeïnspireerde gerecyclede meuk dit. 3/10 https://www.youtube.com/watch?v=KglFXn0fg9M Reageren
NicolaB Geplaatst: 22 mei 2016 Rapport Geplaatst: 22 mei 2016 (bewerkt) Klinkt best goed van meneer radiohoofd. Ja best leuk nummertje. Het mist misschien een beetje de glorie van een uitermate goed nummer, maar het is zeker nog eens waard om nog eens te luisteren 8/10 Vanaf 1.30 herkent u het wel. Mijn jeéeuhgd Bewerkt: 22 mei 2016 door NicolaB Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 22 mei 2016 Rapport Geplaatst: 22 mei 2016 Ik vind het niet een heel bijzonder nummer. 4/10 Reageren
Platypus Geplaatst: 23 mei 2016 Rapport Geplaatst: 23 mei 2016 Lekker nummertje van Slayer met goede solo's van Hanneman en Kerry King, precies wat je verwacht van deze band. Maar dit vind ik niet hun beste nummer, want er zit niet zo veel variatie in, waardoor het niet boven de rest van hun liedjes uitsteekt. Daarom geef ik het een 7/10. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 23 mei 2016 Rapport Geplaatst: 23 mei 2016 (bewerkt) Redelijk nummer,maar niet meer dan dat. Helemaal nier slecht hoor, maar het pakt me gewoon niet 7/10 Bewerkt: 23 mei 2016 door KoningJesper Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.