Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Ik vind het met deze bands altijd een beetje komisch hoe ze zo ongelofelijk gemaakt boos moeten zijn altijd. Ook zijn de leden van deze band ontzettend grote rednecks, en zijn ze imo een personificatie van alles wat er op dit moment slecht is aan "populaire" metal. Het is niet origineel, het is commercieel, en het is overdreven macho. Dit nummer geef ik een 2,5/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Niet verkeerd, maar ik heb wel moeite ermee om een duidelijke structuur in het nummer te herkennen. Ik luister niet zo heel vaak naar Mastodon, maar als je dit bijvoorbeeld vergelijkt met 'The Motherload', dan heeft The Motherload een veel duidelijkere structuur wat dat nummer veel fijner maakt om ernaar te luisteren. Het gitaarwerk zit wel goed in elkaar. :tu:

6,7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Emmure een van de slechtere bands in een genre dat ik al niet veel aan vind (Metalcore/Djent). Een ongelovelijk simpel nummer waar ik heel snel klaar mee ben. Ik heb Emmure ooit zien beschreven als de Limp Bizkit van de metalcore, en dat vind ik best een goede vergelijking. 3/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit weer een heel cliché modern gangsterrap nummer. Er zit totaal geen diversiteit in, en de zanger zingt alsof hij net uit bed is gekomen en geen energie heeft. Het enige interessante aan dit nummer is de achtergrondmuziek, maar zelfs daar zit weinig vernieuwends in. Als zoiets als goede rapmuziek wordt gezien heb ik geen vertrouwen meer in de toekomst van rap.

2/10

Link to comment
Delen op andere websites

Dit nummer doet mij heel erg denken aan 'Summer' van Calvin Harris. De manier waarop gezongen wordt en het soort van reverb-achtige effect over de zang komt bijna exact overeen met dat nummer. Het klinkt zeker niet heel verkeerd, maar ik had er meer van verwacht. :(

5/10

Wat een ongelovelijk episch nummer is dit toch. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een leuk nummer, maar ik vind hem wel minder goed dan het andere Sepultura nummer dat je postte. Dit doet me een beetje denken aan Korn, en ik vind het tribal achtige geluid een klein beetje een gimmick. Wel een goed nummer, maar dan rond de 6/10

Joanna Newsom <3. Dit is echt betoverend mooie muziek.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een beetje een repetitief nummer, maar niet heel slecht ofzo. Ik hou wel van popmuziek (Grimes, Beyoncé), maar ik luister eigenlijk nooit naar Ariana Grande. Ik vind haar stem niet heel aangenaam klinken, maar dat is meer mijn persoonlijke smaak. 6/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...