Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Airbourne is, net als Rhino Bucket, een regelrechte kloon van een band die toch al niet bijster origineel en geïnspireerd was, maar wat ze doen, doen ze erg goed. Het heeft de diepgang van een aardappel en de manier waarop ze zich presenteren is tenenkrommend, maar het is stevig, het is catchy en het staat al tijden in mijn hardloop-playlist. 7.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

DMA's! Wat een leuke verrassing, hier. Ik heb hun debuut voor The Daily Indie gerecenseerd en het is een ontzettend sterke plaat. Dit is niet mijn favoriet van het album, maar het is wel een gewoon een erg goeie song. 8/10

Link to comment
Delen op andere websites

Het klinkt een beetje als shoegaze achtige jaren 80 pop. Persoonlijk vind ik de combinatie niet super werken, want ik word aan het eind van het nummer een beetje moe van de zanger. 5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Afgelopen tijd besef ik me steeds meer hoe overweldigend goed Loveless is, echt een plaat die je van A tot Z boeit. Only Shallow is niet alleen ijzersterke binnenkomer, maar tegelijkertijd ontzettend mooi en bovendien erg representatief voor de rest van het album. Ik ben fan. 9.5/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Talk Talk blijft echt een goede band, naar mijn idee altijd wat ondergewaardeerd geweest. De stem van Mark Hollis vind ik altijd zo apart, omdat het lijkt alsof hij zijn neus heel veel gebruikt in zijn stem. Dat maakt 't wel echt uniek in positieve zin. Totaal geen bekend nummer van hun overigens, maar de opbouw en instrumenten klinken echt prachtig. Ondanks dat ik lang niet altijd van 'rustige' muziek ben ga ik toch voor een 7,5/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een zwak nummer van Avici. Ik snap niet hoe een platenmaatschappij deze stem hoort en dan denkt: "yep, perfect". Er zitten aparte effecten over de stem heen waardoor het haast komisch vervormd wordt. Muziek is verder een standaard yadda yadda avici beat. 5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...