Jump to content

Rate het nummer boven je!

Recommended Posts

Geplaatst:

Fear of the dark, blijft toch een lekkere klassieker. Goed om mee te brullen als deze eens op de radio verschijnt.

9/10

Geplaatst:

Dit vind ik 1 van zijn OK-nummers, de opbouw duurt net iets te lang om interessant te zijn. Desalniettemin toch een 6,5/10.

Geplaatst:

Dit nummer heb ik zo vaak gehoord toen ie uit kwam dat het ie bijna mijn strot uit kwam. Nu is het wel weer eens leuk om te luisteren, sowieso door de vrolijkheid die in het nummer zit. 7/10

Geplaatst:

Klassieker natuurlijk. Hij zat toch ook in een GTA? (Niet SA, dat was namelijk Green River).

10/10

Geplaatst: (bewerkt)

@Bas:

1_bg.jpg

Ik denk altijd aan Hueys in Vietnam als ik dat nummer hoor. 88/100

@GuitarGuy: Er zit wel wat in het nummer, vooral in de rustigere gedeeltes. Ik ben geen fan van dat soort hyper de pyper metal gedoe wat er tussen zit. Daarom 5/10

Echt een goede soundtrack. Denk bij dit nummer aan een hotzone preperation voor dat een antiterreureenheid binnen valt en je hebt echt een intense toepasselijke soundtrack imo :puh:

Bewerkt: door NicolaB
Geplaatst:

Past wel aardig bij zo'n game, maar om het zo te luisteren vind ik het een beetje saai.

6/10

Geplaatst:

Ik vind de mix niet goed, en verder vind ik het niet echt heel uniek. Het klinkt als een Bullet for my Valentine ripoff, en BFMV vind ik al niks. 4/10.

Geplaatst:

Heb het nummer nog niet eerder gehoord. Niet iets wat ik gauw zal opzetten, het is echt een nummer dat bij een 'dramatisch' gevoel past. Verder niet heel bijzonder, ik geef het een 6/10.

Geplaatst:

Het nummer begon al in m'n hoofd af te spelen toen ik de titel zag. Ik vind bij dat nummer de instrumentale stukken altijd erg leuk, de coupletten wat minder. Vooral 2.05 - 2.43 vind ik erg leuk en boven de 9 qua rating. Totaal is het wel iets lager 85/100

Alweer 6 jaar terug :cab:

Geplaatst: (bewerkt)

Sowieso niet mijn muziek smaak, en ook niet echt een goed nummer... 2/10

Bewerkt: door pizzaman
Geplaatst:

Ik hou normaal niet van dit soort metal, maar dit nummer gaat nog wel. Vaak heb je in dit genre van die overdreven stoere en boze zangers, en dat vind ik met deze band nog gelukkig wel meevallen. 6/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...