Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Hmm, niet helemaal mijn ding, maar zeker vermakelijk. Beetje eentonig, imo, maar wel een lekker deuntje. Het einde (vanaf 03:00 ongeveer) vind ik erg zwak. Ook het outro vind ik belabberd. Dit is typisch zo'n nummer waar ik wel van zou kunnen genieten als iemand het opzet, maar dat ik nooit uit mezelf op zou zetten. Vooral dat ''whaaahaahaaahaaaaa'' in de tekst bevalt me niet echt. Wat mij betreft had iets meer backing vocals ofzo het nummer goed gedaan.

6,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Uniek is het zeker. Ik vind dit soort 'overdreven country'-achtige muziek altijd wel mooi om te horen. De gitaar past ook heel goed in het western thema.

7/10

Deftones begint een nieuwe verslaving te worden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Thriller is natuurlijk een legendarisch album met misschien wel de meeste hits per minuut, maar ik vind dit een iets minder nummer er op. Het pakt me niet echt zoals andere nummer op dat album wel doen. 6/10

Hier moet je gewoon even rustig de tijd voor nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt erg divers, wat het ook heel interessant maakt. Het jodelen en het fluiten tussendoor had ik bijvoorbeeld totaal niet verwacht. Het heeft ook een lekker brits toontje.

8,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Hoewel ik hun muziek eigenlijk nauwelijks luister, vind ik Alice in Chains altijd wel leuk. Dit nummer spreekt me niet ontzettend aan, maar klinkt ook zeker niet verkeerd. Qua gitaar doet het me - vreemd genoeg - wat aan de glamrock-band Cinderella denken, voornamelijk het specifieke gitaartokkeltje dat in het nummer de boventoon heeft. Verder had ik me de zangmelodieën in dit nummer eigenlijk heel anders voorgesteld, maar zoals ze hier zijn bevallen ze me prima. Clip is een beetje raar, maar past qua sfeer ook wel weer bij de muziek. Ik denk dat ik deze al met al een 7 geef.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het nogal irritant beginnen en het komt ook nergens eens lekker op gang. Een beetje saai imo. M'n oren gaan er echter niet van bloeden dus toch een 3 uit 10.

Bewerkt: door Dr.Oppai
Link to comment
Delen op andere websites

Ahja, wet wet wet is altijd een lekkere band om naar te luisteren. Vorige week nog hun optreden van Parkpop gehoord. Overigens vind ik dit niet hun beste nummer, maar toch goed voor een 7/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...