Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Strak gitaarwerk, en hoewel ik verder niet heel erg van blues houd omdat ik het soms net iets te veel op elkaar vind lijken, vind ik dat de gitaarsolo dit nummer wel een eigen podium geeft. Op de gitaarsolo na vind ik de rest wel iets te simplistisch, 7/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, persoonlijk ben ik wel een groot fan van The Black Album, maar ik heb Enter Sandman nu al zo vaak gehoord dat ik er nooit echt meer naar zal luisteren uit mezelf. Het blijft een goed nummer, maar Metallica heeft veel en veel beter. 7/10

Hopelijk laat Zack de la Rocha nog iets van zich horen binnenkort.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben een groot fan van Zack de la Rocha, althans, zijn werk met Rage Against the Machine. Toen ik zag dat hij in dit nummer meedeed had ik verwacht dat het een goed nummer zou zijn, maar in tegendeel vind ik het echt kutmuziek. Er zit geen duidelijk ritme in wat het gewoon enorm kut maakt om naar te luisteren. Ook het continue herhalen van een stukje dat zack heeft ingesproken is erg irritant.

1/10

Link to comment
Delen op andere websites

Nirvana, fuck yea! Wel echt weer zo'n nummer die je 1x draait en daarna weer voor de rest van het jaar zat bent en niet meer hoef te horen, zoals dat wel met meer nummers van Nirvana het geval is. 7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb als ik animé kijk altijd een hekel aan de intro's. Ik kijk weliswaar niet veel animé's, maar dat kom denk ik een beetje doordat ik de hele cultuur erachter niet echt bij me vind passen. Verder is het puur als muziek ook niet heel interessant. Er zijn wel animé intro's die veel beter zijn, zoals die van One Punch Man. 5/10

Bewerkt: door Forumrunner
Link to comment
Delen op andere websites

Er zit zeker wat potentie in, vooral in het refrein, maar er zit te veel onbenutte tijd tussen en dat had beter gekund. Het refrein is goed, maar het had wat beter gekund. 7/10

Terror_Drone_animation.gifTerror_Drone_animation.gifTerror_Drone_animation.gifTerror_Drone_animation.gifTerror_Drone_animation.gifTerror_Drone_animation.gifTerror_Drone_animation.gifTerror_Drone_animation.gifTerror_Drone_animation.gifTerror_Drone_animation.gifTerror_Drone_animation.gifTerror_Drone_animation.gifTerror_Drone_animation.gifTerror_Drone_animation.gifTerror_Drone_animation.gif

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nooit pokemon gespeeld vroeger, en de films keek ik heel af en toe. Daarom is t niet heel erg nostalgisch voor me, en vind ik t ook niet zo'n bijzonder nummer.

6,5/10

De nieuwe parel van Korn. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben absoluut geen fan van Korn en heb vroeger nachtmerries gehad van 'Twisted Transistor'. Begon dus al met zekere vooroordelen aan deze video. Vind het leuk gefilmd, met Johnny Depp (toch?), maar toen de muziek zelf begon was ik er eigenlijk vrij snel klaar mee. Ik ben gek op harde gitaren, maar Korn en consorten verpakken het altijd in zo'n ontzettend bombastisch, luguber sausje waar ik gewoon niets mee kan. Ik word een beetje gedeprimeerd van dit soort muziek en zou dit dus zelf niet opzetten -- als ik een potje wil wegkwijnen, zet ik wel Slowdive of Spiritualized op. Een 3, sorry.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...