Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Ik vind dat de muziek van Mötorhead altijd een beetje overschat wordt doordat Lemmy zo'n ongelofelijk iconisch figuur is. Dat verandert niks aan het feit dat de meeste van hun muziek gewoon redelijk sterk is, maar één kritiekpuntje vind ik wel dat ze nooit echt iets anders hebben geprobeerd. Ze hebben als het ware hun hele carriëre dezelfde stijl aangehouden. Die stijl is echter wel goed, en dit nummer ook. 7/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt wel aardig, maar dat komt natuurlijk door het hotel california riff dat eronder zit. Dat is aan een kant wel jammer, want het lijkt nu meer op een soort hotel california voor de modernere muziek industrie. :(

6,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt prettig. Doet het waarschijnlijk goed als game-soundtrack (ikzelf heb het spel nog nooit gespeeld), maar is ook zeker geschikt voor een 'afzonderlijke' luisterbeurt. Ik geef hem een 7.5. :)

Onofficiële (amateur)video, maar past erg goed bij het nummer.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe moet ik dit als beste omvatten? Smakeloos, futloos? Nee, maar als ik bij de eerste seconden zo'n lomp deuntje hoor houd ik 't snel voor gezien. Al helemaal nadat ik heb gedetecteerd dat het zo'n slappe hap van 'n country-nummertje was. Verder ben ik absoluut geen liefhebber van deze genre. 1/10

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...