Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Tja, natuurlijk leuk dat Green Day een comeback maakt, en het nummer klinkt niet eens zo heel slecht, maar vaak werken zulke comebacks alleen als er ook een beetje een verandering in de sound is zodat het niet achterhaald klinkt, en dat zijn ze hier een beetje vergeten. In de jaren 90' zou dit een goed nummer zijn geweest, maar ik vind het nu best wel generiek klinken. 5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Jack White is altijd goed! The White Stripes vind ik ook altijd hele goede muziek. Het is echt heel anders dan de muziek je meestal in het rock genre hoort. Bij de Stripes valt het me altijd op dat hij heel veel probeert op zijn gitaar, wat soms wel eens vals klinkt, maar het dan zo weet te doen dat het goed in het nummer past. :) Dit is ook weer geen uitzondering. Goed nummer!

10/10

Tijd voor wat old school Metallica!

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik dit soort muziek hoor ren ik meestal heel hard weg. Die jaren '80 disco muziek heb ik inmiddels zo vaak gehoord dat ik er een beetje een hekel aan heb.

3/10

De nieuwste Megadeth plaat ben ik niet zo'n fan van, maar dit nummer is episch!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het nummer instrumenteel wel goed, en dat is bij Megadeth vaak het probleem ook niet. Echter vind ik de stem van Dave Mustaine echt klinken als een parodie op een metal zanger. Ook erger ik me een beetje aan zijn waanideeën over hoe de wereld in elkaar steekt, maar dat heeft verder niks met de muziek te maken. Wel lekkere gitaarsolo's. 6/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb t hier niet zo mee. Elke idioot kan een leuk ritme verzinnen, en dat met overdreven autotune er over heen gaan zingen. Met de rap van die man is verder niets mis, maar t is niet echt een nummer dat ik snel zou gaan luisteren.

4/10

Nieuwe plaat van Metallica! :D Doet me wel een beetje aan Death Magnetic denken, maar t is in mijn ogen iets meer richting old school gegaan qua muziek. Het geluid is helaas geen spat veranderd van Death Magnetic.

Link to comment
Delen op andere websites

Vroeger heb ik wel veel geluisterd naar Metallica, maar de afgelopen jaren interesseert het me niet heel veel meer. Zo ook dit nummer: het klinkt best lekker (en James' stem lijkt een stukje rauwer te klinken dan eerder), maar het doet niet veel met me. Persoonlijk krijg ik de indruk dat het snel veel van hetzelfde wordt. Desondanks wel gaaf dat ze weer eens wat uitbrengen, is toch al een jaar of 8 geleden dat Death Magnetic uitkwam. Al met al ga ik voor de 6.5.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...