Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Waarschijnlijk krijg ik nu weer +20% warn wegens ''ongewenst moderatorgedrag'' ofzo, maar dat terzijde; je moet natuurlijk wel een nieuw nummer om te raten posten, Forumrunner :{ .

Nu loopt alles in de water.

Ik rate het nummer van GG666 dan nog maar een tweede keer..

Dit nummer vind ik helemaal niets, ik vind het heel eentonig. Het nummer klinkt in mijn oren als een intro van het een nummer. Tot het eind aan toe heb ik het gevoel dat het nummer ''over tien seconden écht gaat beginnen''. Dat moment komt echter maar niet. Het is heel langdradig. Naast dat het eentonig klinkt vind ik zowel de stem van de zanger als de tekst nogal zeikerig overkomen. Het is alsof iemand veel te hard heeft geprobeerd een héél gevoelig liedje te schrijven.

2,5/10

De volgende:

Link to comment
Delen op andere websites

Oeps, vergeten het linkje erbij te plaatsen.

Hahahah. Hehe. AHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAH. Ik krijg hier een beetje plaatsvervangende schaamte van voor deze jongens. Wat een misbaksel van een nummer zeg. Dit nummer spuugt in het gezicht van Metal.

Het krijgt van mij nog een 1/10 voor de sneeuwmachine.

Link to comment
Delen op andere websites

Klinkt wel leuk. Eindelijk een keer een modern nummer die ik wel redelijk kan waarderen. De wat rustigere stukken in het nummer vind ik wat minder, maar als het refrein(?) komt vind ik het wel een goed nummer.

7,3/10

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is typisch zo'n nummer dat ik herken als ik het hoor maar waarvan ik de titel/artiest nooit weet en de tekst ook niet zomaar op kan dreunen om het op te zoeken.

Dat terzijde; het is geen geweldig nummer. Maar imo zeker catchy en leuk om eens te horen. Tot dusver allemaal vrij lege woorden, maar ik weet ook niet zo goed wat ik ervan moet vinden. De tekst is wel heel erg simplistisch maar het deuntje past er goed bij en het is imo goed gezongen. Het is niet eentonig en er zit een aangenaam tempo in. 7,3/10 (Ik vond een 7 net te laag en 7,5 net te hoog :7 )

:7

Link to comment
Delen op andere websites

Niet echt top gezongen. Gitaarmuziek is wel goed, maar helaas niet goed in balans 5/10

Misschien is zo'n chill-nummertje niet echt wat voor jullie die-hard rockfans, maar ik vind het zeker mooi. Vooral de solo vanaf 4m23s... Heerlijk relaxed :puh:

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Dit nummer spuugt in het gezicht van Metal.

Scheelt dat het ook geen metal maar screamo is ;) Nog steeds bagger though.

Nummerke hierboven begint relaxed, het heeft wel wat. Klinkt als een nummer dat je draait als je in de achtertuin aan het chillen bent, of top-down aan het rijden. Maar als je verder gaat luisteren wordt ie wel aardig eentonig, steeds hetzelfde deuntje. Dat maakt het een 5/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...