GuitarGuy666 Geplaatst: 7 september 2016 Rapport Geplaatst: 7 september 2016 Dit is echt een legendarisch concert. Ook een erg goed nummer. Jammer dat Keidis nu zijn stem een beetje kwijt is geraakt, maar hier is hij in zijn element. Wel een beetje jammer dat er zo weinig interactie met het publiek is, maar daar ga ik dit nummer niet op beoordelen. 9/10 Reageren
NicolaB Geplaatst: 8 september 2016 Rapport Geplaatst: 8 september 2016 (bewerkt) Ik vind het een beetje te 'donker' klinken. Wel goed gitaarwerk, maar zoals je weet ben ik geen lid van de Lost MC en vind ik dit soort muziek allemaal hetzelfde klinken. 5/10 hier was ik als kind zo'n fan van eh Bewerkt: 8 september 2016 door NicolaB Reageren
Forumrunner Geplaatst: 9 september 2016 Rapport Geplaatst: 9 september 2016 Deze muziek heeft de test der tijds niet echt doorstaan. Als je het luistert word je direct teruggebracht naar de jaren 90', wat natuurlijk geweldig is als je er nostalgie bij voelt, maar als je het los daarvan bekijkt klinkt het niet super meer. 5/10 Reageren
NicolaB Geplaatst: 11 september 2016 Rapport Geplaatst: 11 september 2016 Vaag alternatief distortief geluid. Ik zou het niet tot muziek rekenen 0/10 Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 11 september 2016 Rapport Geplaatst: 11 september 2016 De Sugababes! Toch wel een van mijn guilty pleasures, maar Round Round is toch wel mijn favoriet van hun. Omdat er altijd lekker op te zwingen valt: 7.5/10 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 11 september 2016 Rapport Geplaatst: 11 september 2016 (bewerkt) Mwah, ik vind het geen slecht nummer maar ik vind er ook niet heel veel speciaals aan. Je zult hier denk ik nostalgische gevoelens bij moeten hebben om het echt te waarderen nog, want het klinkt best wel outdated nu wat andere nummers uit die tijd niet per sé hebben. 5/10 Bewerkt: 11 september 2016 door Forumrunner Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 14 september 2016 Rapport Geplaatst: 14 september 2016 Mwah, ik vind het geen slecht nummer maar ik vind er ook niet heel veel speciaals aan. Dat dus. 5/10 Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 15 september 2016 Rapport Geplaatst: 15 september 2016 Het blijft een prachtig nummer, zit veel emotie in. Wel moet ik zeggen dat ik de studio versie wat leuker vind, hier laat Freddie het publiek vooral meezingen. Al met al een 8,5/10 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 15 september 2016 Rapport Geplaatst: 15 september 2016 Toch wel een van de mooiste nummers die er ooit gemaakt zijn vind ik. Het origineel raakt lang niet zo'n gevoelige snaar als deze versie van Johnny Cash. Het clipje zit er jammergenoeg niet bij, maar t nummer alleen al is erg mooi. 10/10 "Nieuwe" superband met onder andere de zanger van Mayhem, de ex-drummer van Slipknot. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 15 september 2016 Rapport Geplaatst: 15 september 2016 Leuk dat ze de moeite nemen om het nummer op te nemen maar dan mogen ze ook wel wat betere riffs bedenken de volgende keer. Ik vind ook het drummen inspiratieloos. Supergroepen werken ook maar zelden goed. 5/10 Reageren
NicolaB Geplaatst: 15 september 2016 Rapport Geplaatst: 15 september 2016 Weer wat vaag alternatief distortief geluid. Dat hoeft niet altijd verkeerd te zijn, maar dan moet het wel echt goed ingepakt zijn. Hier is het met rap ingepakt en daar ben ik over het algemeen ook al niet zo'n fan van. 1/10 Dit nummer is ook wat vaag en distortief, maar vind ik zelf wat mooier in elkaar zitten. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 16 september 2016 Rapport Geplaatst: 16 september 2016 Ik vind er niet veel diepgang in zitten. Maar dat heb je vaker met de soundtrack van een film/game. Voor een game vind ik het wel een goede soundtrack, maar daar blijft het verder ook bij. 5/10 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 16 september 2016 Rapport Geplaatst: 16 september 2016 Ik vind de riffs in dit nummer redelijk goed. Ik vind de stem van de zanger aan het begin van het nummer niet storend, maar op sommige stukken lijkt het alsof hij net op het randje zit van wat zijn stem aan kan, en dat klinkt niet super imo. De gitaarsolo vind ik een beetje weinig toevoegen, en komt niet echt goed uit de verf. De drums klinken daarentegen wel sterk. 7/10 Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 18 september 2016 Rapport Geplaatst: 18 september 2016 5.5/10 Vind het wel een ok nummer, alleen wat er rond een minuut gebeurde vond ik een beetje... irritant... Jimi Hendrix - Purple Haze Deze doe ik omdat het vandaag 46 jaar geleden is dat Jimi Hendrix is overleden. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 19 september 2016 Rapport Geplaatst: 19 september 2016 Ik heb een periode heel veel naar Hendrix geluisterd en hoewel ik dat nog maar zelden doe, apprecieer ik hem nog steeds voor zijn bijdragen aan de muziek. Technisch absoluut niet één van de besten, maar hij deed wel dingen met die plank die tot dat moment ondenkbaar waren. 'Purple Haze' is één van zijn classics en verdient een 7.5. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.