Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Dit is echt een legendarisch concert. Ook een erg goed nummer. Jammer dat Keidis nu zijn stem een beetje kwijt is geraakt, maar hier is hij in zijn element. :) Wel een beetje jammer dat er zo weinig interactie met het publiek is, maar daar ga ik dit nummer niet op beoordelen.

9/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een beetje te 'donker' klinken. Wel goed gitaarwerk, maar zoals je weet ben ik geen lid van de Lost MC en vind ik dit soort muziek allemaal hetzelfde klinken. 5/10

hier was ik als kind zo'n fan van eh :puh:

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Deze muziek heeft de test der tijds niet echt doorstaan. Als je het luistert word je direct teruggebracht naar de jaren 90', wat natuurlijk geweldig is als je er nostalgie bij voelt, maar als je het los daarvan bekijkt klinkt het niet super meer. 5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Mwah, ik vind het geen slecht nummer maar ik vind er ook niet heel veel speciaals aan. Je zult hier denk ik nostalgische gevoelens bij moeten hebben om het echt te waarderen nog, want het klinkt best wel outdated nu wat andere nummers uit die tijd niet per sé hebben. 5/10

Bewerkt: door Forumrunner
Link to comment
Delen op andere websites

Toch wel een van de mooiste nummers die er ooit gemaakt zijn vind ik. Het origineel raakt lang niet zo'n gevoelige snaar als deze versie van Johnny Cash. Het clipje zit er jammergenoeg niet bij, maar t nummer alleen al is erg mooi.

10/10

"Nieuwe" superband met onder andere de zanger van Mayhem, de ex-drummer van Slipknot.

Link to comment
Delen op andere websites

Weer wat vaag alternatief distortief geluid. Dat hoeft niet altijd verkeerd te zijn, maar dan moet het wel echt goed ingepakt zijn. Hier is het met rap ingepakt en daar ben ik over het algemeen ook al niet zo'n fan van. 1/10

Dit nummer is ook wat vaag en distortief, maar vind ik zelf wat mooier in elkaar zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de riffs in dit nummer redelijk goed. Ik vind de stem van de zanger aan het begin van het nummer niet storend, maar op sommige stukken lijkt het alsof hij net op het randje zit van wat zijn stem aan kan, en dat klinkt niet super imo. De gitaarsolo vind ik een beetje weinig toevoegen, en komt niet echt goed uit de verf. De drums klinken daarentegen wel sterk. 7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een periode heel veel naar Hendrix geluisterd en hoewel ik dat nog maar zelden doe, apprecieer ik hem nog steeds voor zijn bijdragen aan de muziek. Technisch absoluut niet één van de besten, maar hij deed wel dingen met die plank die tot dat moment ondenkbaar waren. 'Purple Haze' is één van zijn classics en verdient een 7.5.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...