Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Primal Scream! Al tijden één van mijn favoriete bands. 'Movin' On Up' is een classic en ik vind 'm fantastisch. Opzwepend, positief, funky. Helemaal goed. Voor de liefhebbers staan er op diezelfde plaat ook nog 'Loaded' en 'Come Together', die min of meer eenzelfde vibe hebben. Een 8.5.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, eerlijk gezegd heeft de muziek van Twenty One Pilots me nooit echt aangesproken, dus ik kan hier niet heel veel mee. De zang(melodie) vind ik niet echt bijzonder - sterker nog, ik vind de meerstemmigheid (met het hoge stemmetje dat synchroon zingt met de leadzanger) eerder storend. Het nummer zelf is in mijn ogen verder niet echt spannend en wordt daarom al vrij gauw eentonig. Ik kan de drummer van de band overigens wel respecteren; hij is oprecht kundig en is zeker in staat om toffe grooves neer te leggen.

Hoe dan ook, veel verder dan een 5 kom ik niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, dit zou ik normaal niet gauw diggen, mij veel te druk. Maar er was geen beter moment om dit topic te betreden en een psychedelische fuzzy rocknummertje eens even de kans te geven :dans:

En ik heb er geen spijt van. 'Loosen up, tighten up, fuck shit up!' Het zit nu al helemaal in mijn hoofd emo.gif Behoorlijk energetische nummer met riffs en vocals die lekkr samengaan, ik geeft het een 8/10 smile3.gif

https://www.youtube.com/watch?v=a5CdNWOiI_c

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...