Silverbyte Geplaatst: 29 september 2016 Rapport Geplaatst: 29 september 2016 Primal Scream! Al tijden één van mijn favoriete bands. 'Movin' On Up' is een classic en ik vind 'm fantastisch. Opzwepend, positief, funky. Helemaal goed. Voor de liefhebbers staan er op diezelfde plaat ook nog 'Loaded' en 'Come Together', die min of meer eenzelfde vibe hebben. Een 8.5. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 29 september 2016 Rapport Geplaatst: 29 september 2016 Doet me een klein beetje aan Radiohead denken. Muzikaal niet verkeerd, maar ik vind die stem had van mij anders gemogen. 6,5/10 Weer een te gek nummer van Metallica's nieuwe album. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 29 september 2016 Rapport Geplaatst: 29 september 2016 Ik vindt m ook vet. Zeker wel beter dan St. Anger en Death Magnetic, dit lijkt wat meer op het load/reload era. En dat is niet noodzakelijk slecht. 7/10 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 29 september 2016 Rapport Geplaatst: 29 september 2016 Iets te commercieel naar mijn smaak. Het klinkt als een nummer dat je in een reclame hoort. 4/10 Reageren
moechy Geplaatst: 29 september 2016 Rapport Geplaatst: 29 september 2016 Tegenwoordig hoor je niks anders meer dan dit soort muziek op de radio. Helaas is het teveel van hetzelfde en ook al komt er daft punk in vind ik het nog steeds niet super. 6/10 Reageren
NicolaB Geplaatst: 29 september 2016 Rapport Geplaatst: 29 september 2016 (bewerkt) Mijn gezicht bij het zien van de titel: Zeker leuk nummertje, doet me altijd terugdenken aan VC. 9/10 zo fout XD oke, nog 1 plaatje Bewerkt: 29 september 2016 door NicolaB Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 30 september 2016 Rapport Geplaatst: 30 september 2016 Dit is het soort muziek dat ik echt probeer te vermijden. 4/10 Nieuwe single van Korn, nog voordat hij officieel gereleased is. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 30 september 2016 Rapport Geplaatst: 30 september 2016 Korn, altijd goed slecht. Deze was zelfs nog slechter dan Korn normaal is 2/10. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 30 september 2016 Rapport Geplaatst: 30 september 2016 Vind er niet zo veel aan, niet echt mijn genre. 3/10 Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 1 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2016 Hmm, eerlijk gezegd heeft de muziek van Twenty One Pilots me nooit echt aangesproken, dus ik kan hier niet heel veel mee. De zang(melodie) vind ik niet echt bijzonder - sterker nog, ik vind de meerstemmigheid (met het hoge stemmetje dat synchroon zingt met de leadzanger) eerder storend. Het nummer zelf is in mijn ogen verder niet echt spannend en wordt daarom al vrij gauw eentonig. Ik kan de drummer van de band overigens wel respecteren; hij is oprecht kundig en is zeker in staat om toffe grooves neer te leggen. Hoe dan ook, veel verder dan een 5 kom ik niet. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 2 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2016 (bewerkt) Haha, dit zou ik normaal niet gauw diggen, mij veel te druk. Maar er was geen beter moment om dit topic te betreden en een psychedelische fuzzy rocknummertje eens even de kans te geven En ik heb er geen spijt van. 'Loosen up, tighten up, fuck shit up!' Het zit nu al helemaal in mijn hoofd Behoorlijk energetische nummer met riffs en vocals die lekkr samengaan, ik geeft het een 8/10 https://www.youtube.com/watch?v=a5CdNWOiI_c Bewerkt: 2 oktober 2016 door FrankyFourFingers Reageren
Forumrunner Geplaatst: 2 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2016 Mooi nummer. Ik heb er niks van verstaan maar toch raakt de muziek me. Perfect ook op zo'n koude avond terwijl ik hier zit met warme thee en de verwarming te hoog. 8/10 Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 2 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2016 Jolene blijft toch wel een klassiekertje. Heb zelf toch iets meer met het origineel van Dolly Parton. 7/10 Reageren
Dotz Geplaatst: 3 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2016 Enigszins eentonig, imo.. Het heeft een aardig deuntje (dat ''tuut tuut tuut tuuu tuuu tuudu''). Maar autotune vind ik al helemaal niets. Het grappige deuntje heel het nummer door herhaald net als de tekst.. 4,5/10 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 3 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2016 Dit is echt niks. Nederlandse tekst op een reggae nummer misschien wel de slechtste combinatie die ik gehoord heb. 2/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.