Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Deze plaat heeft nogal wat stof doen opwaaien in mijn Twitterfeed, met mensen die riepen de ogen uit hun kop gejankt te hebben en er niet naar te kunnen luisteren, omdat het te hard aankomt. Ik heb het album daarop ook een draai gegeven en hoewel ik het erg mooi vind, raakt het me niet echt op een manier die in de buurt komt van het intense verdriet dat anderen lijken te ervaren. Deze is wel erg goed, met die vrouwelijke vocalen erbij. Een 7.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is nou typisch een artiest die ik echt uitsluitend van naam ken. Het intro vind ik zeer veelbelovend. Het nummer vind ik heel apart. Het instrumentele stuk varieert slechts betrekkelijk weinig, vaak vind ik dat vervelend, in dit geval vind ik het een zekere rust bieden. Wanneer de drums ingezet worden op 4:00 komt het nummer imo pas echt op gang, jammer dat de zang vanaf dat moment bijna volledig wegvalt. Ik denk dat een studio-opname wellicht anders uitgevoerd wordt en mij beter kan bekoren. (De meeste nummers/albums kun je naar mijn mening beter voor het eerst luisteren als studio-opname i.p.v. live-versie.)

7/10

Overigens gedragen sommige bandleden, met name de zanger, zich opvallend gay. Nog net niet zo erg dat ik me er aan ga storen, maar dat zou voor mij wel betekenen dat ik geen live-optreden van ze hoef te zien. :sst:

Is 100 euro het waard voor een optreden van ze? blij.gif

Zou ik niet doen, dus, maar ik weet niet in welke mate jij fan bent van deze artiesten en met welke regelmaat ze optreden.

edit: Oeps, vergeten een nummer te plaatsen

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...