Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Voor een comedynummer is het wel oké. Ik vind het niet heel erg grappig verder. Ik weet niet in hoeverre de instrumental zelf is gemaakt, maar het klinkt een beetje als een standaard instrumental op een keyboard. 4/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben geen grote FF-fan, maar dit vind ik toch een van hun betere nummers. Het enige wat ik altijd zo vervelend vind is de stilte (gewoon een keiharde reset) die valt op 3:00. De clip vind ik ook leuk, maar dat is irrelevant in dit topic. 8/10

edit: @hieronder: Sid is vlak voor zijn dood uit The Sex Pistols gezet en heeft toen een kortstondige solo-carrière gehad, al is woord ''carrière'' misschien al een erg groot woord.

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet heel slecht, wat beter is dan St Anger of de helft van de nummers op Death Magnetic, maar het laat toch wel weer zien dat Metallica wel echt te oud is om nog te innoveren. Het drummen van Lars vind ik ook heel matig, en het begint naarmate het nummer langer duurt echt bijna irritant te worden dat die man het hele nummer dezelfde simpele beat blijft drummen. Het mag wel iets meer Trash zijn. James Hetfield en Robert Trujillo zijn qua instrumenten nog redelijk in staat hele goede muziek te maken denk ik, maar Lars is nooit echt goed geweest, Kirk is vooral live heel erg slordig, en de stem van James blijft tegenwoordig een beetje steken in dezelfde toon in bijna alle nummers, alhoewel wel iets minder dan op Death Magnetic. 6/10

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf ben ik niet de grootste SoaD-fan. Maar misschien moet ik het toch eens wat meer gaan luisteren. (Echter luister ik al zo veel muziek dat ik tegenwoordig zelfs verschillende nummers tegelijk luister :N .) Ik vind het jammer dat de snelle stukken in het nummer van relatief korte duur zijn en naar mijn mening simpelweg te weinig aanwezig zijn. Bijvoorbeeld dat stuk op 2:15 vind ik erg goed

7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...