Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Dat nummer heeft altijd wel wat en ik vind het ook wel leuk om te beluisteren. Ik vind het alleen niet goed genoeg om het een écht hoog cijfer te geven, nummers zoals "de Kapitein II" en "ik wou dat ik jou was", vind ik leuker.

8/10

:dans: :dans: :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

En die Spooky lekker aan het playbacken :7 Ik vind het een lekker nummertje en het swingt wel aardig weg, alleen weet het niet echt te verrassen/zich te onderscheiden. Nog een leuke vertolking van het nummertje een paar jaar geleden met Big John bij

. Een 7

Link to comment
Delen op andere websites

Ah, deze heb ik op vinyl! Ooit uit de platenkast van mijn opa weten te vissen. Soms wat oubollig, maar over het algemeen een heel fijne folkband met psychedelische invloeden. Vocalen in dit nummer doen me aan Jefferson Airplane denken. Helemaal prima. Een 8.

Ik gooi er eens een livemomentje in. Niet te hard zetten in het begin, filmpje opent met vrij schelle feedback van de versterkers.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier nog wel het een en ander op aan te merken. Ik vind dat ze totaal niet enthousiast op het podium staan. Een beetje plezier in je eigen muziek mag wel toch? Daarnaast heb ik geen idee welke akkoorden de gitarist gebruikt bij zijn riff die hij steeds na het zingen speelt, als dat überhaupt een akkoord is. Klinkt totaal nergens naar. Ik heb wel enig idee waar het op moet lijken, maar de uitvoering is best slecht. Ook kijkt staat hij er een beetje ongemakkelijk bij alsof hij vergeten is hoe hij het nummer moet spelen.

3/10

Dit is hoe je pas een live uitvoering doet!

Link to comment
Delen op andere websites

Is het een grap dat je zei "Dit is pas hoe je een live uitvoering doet"? Het is namelijk geen beste uitvoering. Ten eerste klinkt de basgitaar heel slecht, de stem van de zanger is bijna niet te horen maar de momenten dat je hem wel hoort begint ik te twijfelen of het nou zo jammer was dat ik hem niet hoorde. Hij heeft totaal geen stem meer over. De drummer is matig, en probeert dat te verbloemen door zich overdreven uit te sloven. Ik heb de studioversie opgezocht, en die klinkt veel beter. Ik vind dat dit nummer heel slecht, en veel te clean, vertaald wordt naar een live setting. 3/10

Link to comment
Delen op andere websites

Dat geluidje op het begin irriteert mij enorm. Zo'n ''pseudo-diepgaand'' toontje dat véél te lang doorgaat en veel te hard staat (in verhouding tot de rest van het nummer''. Ik was direct heel wantrouwend. De stem van de beste man verraste mij aangenaam. Dat achtergronddeuntje verpest het echter helemaal, imo, eveneens zo diepgaand. De zang is prima, maar op de lange termijn te eentonig. Het nummer is voor mij slechts een gemiste kans. 4,5/10

@Noobola hieronder: Wellicht moet je de regels van OP eens doornemen :)

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Beetje een psychopatisch nummertje. Niet mijn stijl. 1/10

Zelfde muziekje als de vorige keer, maar ipv de albumcover met een artistiek ontbloot vrouwelijke bovenkant, is er een man komen zitten met 2 hondjes op die plek.

Nu maar hopen dat de pacemakers het houden.

>>> Door Guardian1980: thumbsup2.gif <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...