Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Dit nummer was origineel van The Supremes, maar deze versie van Vanilla Fudge is ook heel tof. Beetje psychedelisch, hou ik wel van. Vind de instrumentatie en de zang geen héél goede combinatie, maar verder kan ik hier prima naar luisteren. Een 7.

Link to comment
Delen op andere websites

Weer het aloude geschreeuw met een rock-achtergrond... In het kader van inconsistentie geef ik dit nummer een 6/10 Voor deze ene keer (nja, random. wie weet morge weer >.< ) vind ik deze pleurisherrie wel eens leuk.

Hmm... welk nummer zou ik nu uit mijn muziek-palette pakken... Sugar lee hooper, Aerosmith, Tiësto of toch Danny de munk...

y4055En.png

Link to comment
Delen op andere websites

Ik houd nooit zo van dit soort muziek. De formule is altijd hetzelfde. Beetje moderne achtergrond muziek waar je rustig van wordt, en dan een vrouw die zó goed kan zingen dat het onmogelijk is (totdat ze autotune en vocal effecten ontdekten). Op een feestje zou ik het wel kunnen waarderen, maar verder niet echt.

5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is precies het soort muziek dat ik absoluut verafschuw. Bij de eerste tekst kreeg ik direct zo'n gevoel van: ''zucht, daar gaan we weer'', bij dat hoge toontje van 0:25 had ik graag mijn speakers dichtgedraaid. Maar dan kan ik natuurlijk het nummer niet raten :{. Dat stukje bij 0:40 (When the night falls [...]) vond ik, in vergelijking met het voorgaande nog heel erg aangenaam. Helaas zaten daar ook heel erg nare cliché tonen in. ''Cliché'' vind ik eigenlijk van toepassing op het gehele nummer.

Uiteindelijk ben ik tot de conclusie gekomen dat het hele nummer bovenstaande beschrijving blijft herhalen. 2,5/10 :N Als ik de clip had meegenomen in mijn behoordeling was het 1/10 geweest. :vp: :vp: :vp:

https://youtu.be/_mnB0Hf5lxY

Link to comment
Delen op andere websites

Nope helemaal geen lekker nummer.

Zagerige zangeres ook. 3/10

Ik ben normaal niet zo voor remixen van nummers of dit type muziek, maar deze bass vind ik zo lekker in de wagen, dat het op 1 of andere manier een goed nummer is :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...