Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Niet echt mijn ding, simpelweg omdat het ritmisch veel en veel te langzaam is op de verkeerde momenten voor mijn smaak. De vocale voids voelen dan ook helemaal off aan. Het is wel mooi gezongen, daar niet van, maar lyrics weten ook niet veel met me te doen. Maar het krijgt van mij wel een voldoende:6-, vooral te danken aan de geslaagde poprockige samenhang :)

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk om te zien dat Miley Cyrus wel goed kan zingen, maar ik vind het wel jammer dat het dan nog zoveel gemastered is in de studio, en dat ze het proberen te verkopen als 'live' optreden. Verder is het een redelijk tamme en onpersoonlijke opvoering van 'Jolene'. 6/10

Link to comment
Delen op andere websites

Swans <3 Enorm underrated als je het mij vraagt. Die opbouw met die minimalistische instrumentatie, Gira's bizarre vocalen, de dissonante blaasinstrumenten, de cult-achtige achtergrondzang... Ik kan er uren naar luisteren. Niet zo lawaaiierig als Swans waren voor hun breakup, maar qua opbouw en songwriting zijn de 'nieuwe' Swans ijzersterk. Niet hun beste nummer, maar alsnog een 9/10 waard.

Bewerkt: door ThunderDuck
Link to comment
Delen op andere websites

Hun grootste hit, maar voor mij toch altijd een vreemde eend in de bijt. Ze klinken hier veel minder donker dan op de meeste albumtracks -- qua sound dan, de lyrics zijn nog steeds heel droevig. Ik luister niet héél vaak naar Joy Divsion, maar als ik dat doe, zet ik meestal gewoon 'Unknown Pleasures' of 'Closer' op en laat ik deze verder links liggen. Een 7. Fraaie Vox Phantom heeft Curtis daar, trouwens.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo een goed nummer. Geweldige tekst en samen met "Everlong" een van de weinige nummers die me emotioneel maken. Jammer dat het maar bij 3 jaar is gebleven boos.gif9.5/10

Oh oeps, ik zag Silverbyte niet :7

Nou bij deze dan: Redelijk nummer niet geweldig. Ik zou er zelf niet heel snel naar luisteren, maar vind het toch wel wat hebben :puh:7/10

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Oasis is volgens Last.fm de artiest waar ik de afgelopen zes jaar het meest naar geluisterd heb. Veel mensen gooien graag met modder naar de band, maar voor mij zijn ze heel bijzonder. Ik luister er niet meer zo veel naar als voorheen, maar ik vind ze nog steeds fantastisch en ken alle nummers nog uit mijn hoofd. 'Supersonic' is een fantastische song die je luid moet draaien. Mad fer it. Een 9.5.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoewel het nummer best mooi is (sterke vocalen vooral), klinkt de uiteindelijke productie van dit nummer me net wat té gelikt in de oren, waardoor het al snel wat 'goedkoop' gaat klinken. Vooral daarom doet het nummer niet veel met me, maar ik denk dat ik het wel een 7 waard vind.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan de muziek van Royal Blood vaak wel waarderen, maar toch heb ik bij het luisteren ernaar altijd het gevoel dat het allemaal iets te gemaakt is. Ze pompen er White Stripes-, soms zelfs Black Sabbath-achtige riffs uit, maar die combineren ze dan met lyrics waarvan ik denk: ja, sorry, dat is 'm gewoon niet. Ik vind het absoluut geen slechte muziek, maar soms is het gewoon een soort Imagine Dragons met zwaardere gitaren. Een 6.5.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...