3L1077 Geplaatst: 16 november 2016 Rapport Geplaatst: 16 november 2016 Kijken naar dit lied gaf me best wel een beetje een wtf-gevoel, maar als ik mijn ogen dichtdoe kan ik er uiteindelijk nog wel van genieten. 6,5/10 Reageren
NicolaB Geplaatst: 16 november 2016 Rapport Geplaatst: 16 november 2016 Daar is de gladde beer weer. Op zich een aardig nummer, maar ik vind het net een beetje té minimaal. 6/10 Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 16 november 2016 Rapport Geplaatst: 16 november 2016 Uit de categorie "niet te moeilijk". Ligt wel lekker in het gehoor, luistert lekker weg. De tekst is niet al te boeiend, maar het geheel is wel oké 6,5/10 De nr. 1 uit de week dan ik 10 jaar werd. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 17 november 2016 Rapport Geplaatst: 17 november 2016 Niet echt mijn ding, simpelweg omdat het ritmisch veel en veel te langzaam is op de verkeerde momenten voor mijn smaak. De vocale voids voelen dan ook helemaal off aan. Het is wel mooi gezongen, daar niet van, maar lyrics weten ook niet veel met me te doen. Maar het krijgt van mij wel een voldoende:6-, vooral te danken aan de geslaagde poprockige samenhang Reageren
Forumrunner Geplaatst: 17 november 2016 Rapport Geplaatst: 17 november 2016 Leuk om te zien dat Miley Cyrus wel goed kan zingen, maar ik vind het wel jammer dat het dan nog zoveel gemastered is in de studio, en dat ze het proberen te verkopen als 'live' optreden. Verder is het een redelijk tamme en onpersoonlijke opvoering van 'Jolene'. 6/10 Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 17 november 2016 Rapport Geplaatst: 17 november 2016 (bewerkt) Swans <3 Enorm underrated als je het mij vraagt. Die opbouw met die minimalistische instrumentatie, Gira's bizarre vocalen, de dissonante blaasinstrumenten, de cult-achtige achtergrondzang... Ik kan er uren naar luisteren. Niet zo lawaaiierig als Swans waren voor hun breakup, maar qua opbouw en songwriting zijn de 'nieuwe' Swans ijzersterk. Niet hun beste nummer, maar alsnog een 9/10 waard. Bewerkt: 17 november 2016 door ThunderDuck Reageren
Silverbyte Geplaatst: 17 november 2016 Rapport Geplaatst: 17 november 2016 Hun grootste hit, maar voor mij toch altijd een vreemde eend in de bijt. Ze klinken hier veel minder donker dan op de meeste albumtracks -- qua sound dan, de lyrics zijn nog steeds heel droevig. Ik luister niet héél vaak naar Joy Divsion, maar als ik dat doe, zet ik meestal gewoon 'Unknown Pleasures' of 'Closer' op en laat ik deze verder links liggen. Een 7. Fraaie Vox Phantom heeft Curtis daar, trouwens. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 17 november 2016 Rapport Geplaatst: 17 november 2016 (bewerkt) Zo een goed nummer. Geweldige tekst en samen met "Everlong" een van de weinige nummers die me emotioneel maken. Jammer dat het maar bij 3 jaar is gebleven 9.5/10 Oh oeps, ik zag Silverbyte niet Nou bij deze dan: Redelijk nummer niet geweldig. Ik zou er zelf niet heel snel naar luisteren, maar vind het toch wel wat hebben 7/10 Bewerkt: 17 november 2016 door KoningJesper Reageren
Silverbyte Geplaatst: 18 november 2016 Rapport Geplaatst: 18 november 2016 Oasis is volgens Last.fm de artiest waar ik de afgelopen zes jaar het meest naar geluisterd heb. Veel mensen gooien graag met modder naar de band, maar voor mij zijn ze heel bijzonder. Ik luister er niet meer zo veel naar als voorheen, maar ik vind ze nog steeds fantastisch en ken alle nummers nog uit mijn hoofd. 'Supersonic' is een fantastische song die je luid moet draaien. Mad fer it. Een 9.5. Reageren
moechy Geplaatst: 20 november 2016 Rapport Geplaatst: 20 november 2016 Hmm niet echt mijn type muziek. Vind ze nogal erhm.. hoe moet ik het omschrijven.. experimenteel. 3/10 Dit is 1 van mijn persoonlijke favorieten. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 20 november 2016 Rapport Geplaatst: 20 november 2016 Een legende die wel een stuk ouder had mogen worden. Goede muziek gemaakt in ieder geval. 8/10 Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 20 november 2016 Rapport Geplaatst: 20 november 2016 Hoewel het nummer best mooi is (sterke vocalen vooral), klinkt de uiteindelijke productie van dit nummer me net wat té gelikt in de oren, waardoor het al snel wat 'goedkoop' gaat klinken. Vooral daarom doet het nummer niet veel met me, maar ik denk dat ik het wel een 7 waard vind. Reageren
moechy Geplaatst: 21 november 2016 Rapport Geplaatst: 21 november 2016 Soort psychedelic effect, helaas word het nogal snel eentonig. 3/10. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 21 november 2016 Rapport Geplaatst: 21 november 2016 Ik kan de muziek van Royal Blood vaak wel waarderen, maar toch heb ik bij het luisteren ernaar altijd het gevoel dat het allemaal iets te gemaakt is. Ze pompen er White Stripes-, soms zelfs Black Sabbath-achtige riffs uit, maar die combineren ze dan met lyrics waarvan ik denk: ja, sorry, dat is 'm gewoon niet. Ik vind het absoluut geen slechte muziek, maar soms is het gewoon een soort Imagine Dragons met zwaardere gitaren. Een 6.5. Reageren
3L1077 Geplaatst: 21 november 2016 Rapport Geplaatst: 21 november 2016 Ik kende het niet, maar klinkt heerlijk. 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.