Jump to content

Rate het nummer boven je!

Recommended Posts

Geplaatst:

DIt lijkt wel een achtergrondmuziekje in een of andere bouw-sim :puh:

In dat genre krijgt het een 7/10. Gewoon als muziek zijnde een 3/10.

Dus gemiddeld word dat een 5/10.

Geplaatst:

Heeft wel wat weg van Shania Twain, best leuk en aanstekelijk nummertje. 80/100

Het is 1996 en speelt als klein manneke je eerste strategiespel....

Geplaatst:

Heerlijk stevig nummer. :tu: Alleen een beetje jammer dat het veel hetzelfde is, en dat het op het einde compleet omslaat naar een ander type muziek.

6,5/10

Geplaatst:

Voor een metalband klinkt dit nummer vrij 'soft'. De stem klopt niet helemaal met de rest van het nummer.

Het luistert wel prima weg: 6/10

Geplaatst:

Er zit soms wel een leuk (90ies) deuntje onder. Zeker niet slecht, maar er had veel meer mee gekunt imo. Het pareltje blijft een beetje in z'n verpakking. 65/100

Ik ben benieuwd of iemand dit hier kan waarderen. Ik vind het iig heerlijk om soms eens op te zetten. Niet gefocust op snelheid, geen drums, maar heerlijk elke tik accuraat geplaatst.

Geplaatst:

Ik ben niet echt een fan van Imagine Dragons, maar Radioactive is nog wel een lekker nummer waar ik een paar goede herinneringen bij heb. 7/10

Geplaatst:

Blijft een retestrak nummer. :tu: Naast Kryptonite ken ik eigenlijk alleen Here Without You van 3 Doors Down, dus misschien moet ik me maar eens iets meer gaan verdiepen. Overigens is het ook best jammer dat hun ex gitarist Matt Roberts dit jaar is overleden.

8/10

Weer eens wat old school thrash metal. :)

Geplaatst:

Na het horen van de eerste 50 seconden vond ik het niet echt een goed nummer, totdat het spontaan wat levendiger werd. Als het nummer zo was gebleven had ik het een prima nummer gevonden, maar helaas wordt het later weer heel rustig.

5,8/10

Wel helemaal afluisteren. :sigaar:

Geplaatst:

Niet slecht. Helemaal niet slecht! Sommige instrumenten zijn soms een beetje irritant gebruikt, maar voor de rest klinkt het wel prima. Zou wel goed passen in een film. :)7/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...