Jump to content

Rate het nummer boven je!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja, hier maak je mij wel blij mee, hoor. Ik heb 'Underdog' misschien iets te vaak gehoord, de afgelopen jaren, maar ik vind Kasabian nog steeds een moddervette band. Vooral de eerste paar albums zijn genieten. Een 8.5.

Geplaatst:

Deed me een heel klein beetje denken aan CCR, maar het is het toch niet helemaal. Wel een erg lekker nummer om zo even te luisteren. :tu:

8/10

Geplaatst:

Ik vind dit soort muziek altijd een beetje op elkaar lijken, maar ik snap wel waarom het catchy is. Niet heel verkeerd, hoewel het wel jammer is dat er wat weinig afwisseling in zit.

6/10

Geplaatst: (bewerkt)

Decent nummertje met een leuke 70ies touch, maar ook weer niet echt heel speciaal ofzo. Vanaf 02:30 klinkt het wel erg lekker ;p 7/10

Shadow_Company_2.jpg

Bewerkt: door NicolaB
Geplaatst:

Er zit wel iets van een goede soundtrack in, en het is in tegenstelling tot de meeste Hans Zimmer soundtracks tegenwoordig niet extreem generiek. 7/10.

Geplaatst:

Niet heel verkeerd. Ik ben niet echt een liefhebber van rap (oke, op Eminem en sommige nummers van Tupac na dan), maar dit vind ik an sich wel iets hebben.

6,5/10

Geplaatst:

De gitaar zit meestal wel snor, enkel de zang vind ik zo'n ongelooflijk minpunt aan Mastodon. TOch een 6,5/10

Geplaatst:

Klassieker natuurlijk. :tu: Niet verkeerd en is lekker rustig.

8/10

Te gek nummer van misschien wel hun slechtste album. :7

Geplaatst:

Ik heb het niet zo met dit soort jaren '80 muziek. :tu: Klinkt niet heel verkeerd, maar ik zou er zelf niet naar luisteren.

5/10

Geplaatst: (bewerkt)

Het is niks voor mij en ik vind die stem niks, maar er zitten wel wat goede dingen aan zoals die tempowisselingen 6/10

EDIT: Waarom kopieert ie de advertentie? :?:7 Wees niet bang, het echte liedje komt eraan :puh:

EDIT 2: Het nummer wat ik bedoelde:

Bewerkt: door KoningJesper

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...