Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Een van mijn favoriete nummers van Aerosmith is toch wel Dream On. Deze live uitvoering zet erg goed in elkaar. :tu: Toch jammer dat ze binnenkort alweer hun allerlaatste tour geven en daarna stoppen. :(

10/10

Om alvast in de stemming te komen voor G'nR volgend jaar. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Decent nummertje, maar zeker niet de beste. Ik luister vaak los santos rock radio, daarin vind ik het ook niet echt aanjagend. Maar goed, ook niet dramatisch ofzo. 65/100

Begint op 45 sec

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Toevallig dat je dat zegt, het is namelijk Xiu Xiu die de soundtrack van de (geweldige) tv-serie Twin Peaks speelt :puh:.

Ik vind Rammstein niet heel super eigenlijk. Live is het nog wel een spektakel, maar ik vind de muziek an sich (hehe) niet echt heel interessant. Redelijk standaard hard rock riffs. Ik vermoed eigenlijk dat een groot deel van hun internationale populariteit puur komt doordat ze in het Duits zingen, wat dan als een soort gimmick werkt. Niet dat daar iets mis mee is, maar ik heb anders nooit echt gesnapt waarom Rammstein zo populair is, ik vind dit nummer ook niet echt heel speciaal. 5/10

Link to comment
Delen op andere websites

Geen artistiek hoogstandje natuurlijk, maar wél erg vermakelijk. Inmiddels heeft het zich natuurlijk tot cult verheven, wat het moeilijk maakt dit objectief te beoordelen, imo.

Het is leuk, het deuntje is aanstekelijk. De tekst is belabberd maar eveneens erg aanstekelijk. 7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...