Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Eagulls is zo'n bandje dat ik eigenlijk enorm kan waarderen, maar die altijd ondergesneeuwd raakt in de kolossale berg muziek die ik nog net wat interessanter vind. Wat betreft het nummer zelf: ik hoor punk en garagerock, maar er zit ook een soort ruimtelijkheid in, die je niet heel vaak hoort in dit genre. Die 'grote' sound vind ik erg lekker. Een 8/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Echt een hele goede cover dit. thumbsup2.gif

Maar het nummer Lemon Tree is geschreven door Fools Garden? nosmile.gif

________________________

In het begin moest ik denken aan One van Metallica, voorderest is t net iets te heavy voor mij. 5/10

Guns n' Roses - Think About You

Link to comment
Delen op andere websites

Op zich lekker, maar totaal niet iets waar ik warm van word. Ik krijg een beetje een '13 in een dozijn'-achtig gevoel bij dit soort nummers, dus heel bijzonder vind ik het niet. Het riffje dat zo rond 1:40 begint klinkt trouwens wel best lekker. Al met al kom ik op een krappe voldoende: 5.5.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een goede sound zeg, ik luister het met hoofdtelefoon en alle instrumenten komen echt één voor een na en achter elkaar. Nummer heeft een goede intro en de titel wordt ook wel een beetje uitgebeeld in de zang. De zang klinkt wat verder weg om het zo maar even te zeggen. Nog nooit van ze gehoord, maar dit klinkt erg lekker zeg. Fijne stem met goed gebruik van instrumenten. 8/10

Oh wat houd ik toch van de 80's :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...