Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Dit is echt een van de beste nummers die ik ken. Ondanks dat ik zelf van veel hardere muziek/metal houd vind ik Ten zeker weten een van de allerbeste albums die er zijn gemaakt. De vocals zijn gewoon zo enorm goed, en de gitaren zijn goed afgestemd op de bas en vice versa. Ik raad je zeker aan om eens het hele album te gaan luisteren als je dat nog niet hebt gedaan. :tu:

10/10

Om het dan toch meteen bij Pearl Jam te houden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Oh god, deze. Over het algemeen ben ik best te porren voor 'foute' klassiekers, zo vind ik 'Mmmbop' fantastisch, maar met dit nummer doe je me absoluut geen plezier. Het is grappig bedacht, maar ik word er persoonlijk altijd een beetje agressief van. Heeft op mij hetzelfde effect als 'Sweet Dreams (Are Made Of This)'. Een 2, meer kan ik er echt niet van maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Echt 15 jaar geleden ofzo dat ik dat hoorde... zeker leuk nummer 86/100

valt me nu pas op dat het nummer ruim 6 minuten was ;P

Nummertje uit mijn jeugd:

serieus, ik zing nog steeds mee met dat nummer :D Die outro op 3 min vind ik ook erg mooi.

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Tja, het is Hendrix he... Intro had misschien ietsjes korter gekund, maar vooralsnog een 7/10.

Richie Sambora - Mr. Bluesman

Leuke aan dit nummer is dat dit nummer over Eric Clapton gaat, en dat Eric Clapton alle elektrische gitaarstukken (+ de solo) heeft gedaan. :P

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...