Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Ik heb een klein beetje en love-hate relatie met U2. Ik ben zelf opgegroeid met onder andere de plaat "The Joshua Tree", wat een compleet ander geluid was dan dit en wat ik veel meer als U2 vind klinken. Dit klinkt totaal niet als U2 (wellicht dat ze nu een andere sound hebben, maar ik heb hun nieuwere werken niet geluisterd), en ik zou eigenlijk niet eens weten of The Edge hierin gitaar speelt. Dit zou zomaar een willekeurig nummer kunnen zijn die je standaard op de radio hoort.

3/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een minpuntje, dit moet gewoon in een originele live-versie. Wat een mooie unieke intro, outro en wat een performance. Oja, nog een minpuntje; ik was er niet bij. 98/100


even wat anders...

980c1c66d53c3e210c3d69298f9c00b1.jpg

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Radiohead is natuurlijk legendarisch, en Creep is daar niet een voorbeeld van. Geen slecht nummer, maar Radiohead heeft sinds Pablo Honey laten zien dat ze zo veel beter kunnen. Wel een goed grunge nummer though. 7/10

Link to comment
Delen op andere websites

U2 is zo'n band waar ik nooit echt iets van gevonden heb. Ik vind ze niet slecht, maar echt goed zou ik ze ook niet noemen. Dit nummer kende ik niet, maar ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Het is niet zo overblown en het doet me een beetje denken aan 'Heroin' van The Velvet Underground. Laatstgenoemde is voor mij nog steeds een klasse apart, maar hier kan ik ook prima naar luisteren. Heeft zeker iets. 7.5

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...