Jump to content

Rate het nummer boven je!


Jowx

Recommended Posts

Toen ik de naam van de artiest las had ik al de minste verwachtingen, maar toen ik het luisterde viel het allemaal gelukkig wel mee. Het is een erg relaxed nummer, maar die stem is alsof hij bijna moet overgeven. :(

6/10

 

De nieuwste single van Mastodon's nieuwe album. Ik vind het wat minder dan de vorige, maar hij is niet verkeerd. :) 

Link to comment
Delen op andere websites

Tekst is wel erg zoetsappig en simpel, en het doet me verder een beetje aan Caro Emerald denken waar ik echt allergisch voor ben. :t Op muzikaal niveau kan ik er redelijk naar luisteren, maar verder laat ik het liever links liggen.

3/10

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Op z'n tijd kunnen dit soort nummers best wel eens lekker zijn, vooral met een paar biertjes op, maar over het algemeen vind ik dit soort bands op muzikaal vlak geen reet aan. Begrijp me niet verkeerd: het zit goed in elkaar, het is knap geschreven en gespeeld, maar het doet simpelweg helemaal niks met me. Het mist gewoon hetgeen dat ik zoek in muziek, helaas. 3/10

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Best wel een lekker nummer voor op de achtergrond ergens. :tu: Ik denk niet dat ik het uit mezelf zou gaan luisteren, maar op rustige feestjes oid zou ik het prima kunnen luisteren.

7/10

 

Oprecht toch wel een van de beste nummer van Gojira. :) 

Bewerkt: door GuitarGuy666
Link to comment
Delen op andere websites

Niet helemaal het type muziek dat ik in mijn vrije tijd zal gaan luisteren, maar ik kan het zeker wel waarderen. Ook de basgitaar komt lekker op de voorgrond wat het nummer een stuk beter maakt.

6,5/10

 

Dit is zo'n ongelovelijk vet nummer. _O_ Ook een erg ondergewaardeerd album overigens.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is moeilijk om precies te zeggen wat ik ervan moet vinden, ik houd simpelweg niet van dit soort ruige metalmuziek. Het gedrum is wel nice, denk ik? De lyrics vind ik in ieder geval driemaal niks, hoe kan je zulke deprimerende teksten op papier krijgen: "All pain sifts through my soul - Youll never feel greater misery". Allemaal van zulke tekstjes die een bepaalde realiteit proberen te scheppen waar alles helemaal naar de klote is ofzo? Ik weet niet, ik moet wel heel faktap zijn, wil ik dit nummertje nog een keer gaan luisteren. Het lijkt er in ieder geval op dat de band met veel passie helemaal tekeer gaan in hun werk :)3/10

 

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...