GuitarGuy666 Geplaatst: 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2017 @moechy Dat nummer wat ik postte was black metal Het is zeker een stuk atmosferischer dan het origineel. Wanneer de drums losbarsten vind ik het nummer juist een beetje achteruit gaan. Ik ben niet zo'n hele grote fan van de zangeres van In This Moment, maar vind dat ze het wel aardig doet in het begin van het nummer. Als de drums dan geweest zijn klinkt het allemaal net even te geforceerd. 6,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2017 Mooie mix van rock n roll en hard rock. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2017 Vreselijke clip, maar zeker geen onaardig nummer. Hoort wat mij betreft niet bij het beste van Fleetwood Mac, maar er zit een goede hook in. Een 7. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2017 Kort nummertje zeg. Niet eerder gehoord, zou het ook niet zelf gauw op zetten. Maar voor een keer niet verkeerd. 6.5/10 Heb de clip maar even bespaard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 9 december 2017 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2017 He bah wat lekker. Lekker baslijntje, fijne stem om naar te luisteren en omdat het in een taal is die ik niet versta ga ik niet nadenken over de lyrics. 8.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 december 2017 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2017 Ik heb zo enorm vaak van Primus gehoord maar het echt nog nooit geluisterd. Wat ik verwachtte was een lekkere stevige rockband uit de jaren '80 die nooit heel groot was geworden, maar altijd door iedereen wel gewaardeerd kan worden. Wat ik hoor is echt het compleet tegenovergestelde. Er zit rond de 2e minuut wel wat stevigheid in het nummer, maar verder is het zo enorm uniek dat ik niet zo goed een genre kan bedenken waar dit in past. Erg uniek, weet ook niet zo goed wat ik er zo 1 2 3 van moet denken. 6/10 Dit nummer is perfectie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 13 december 2017 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2017 Het is alsof je met je handen op het aanrecht slaat terwijl je op de staart van een rottweiler bent gaan staan; niet mijn ding. 2/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 december 2017 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2017 Zingen kan zij volgens mij niet als de beste, het komt namelijk niet heel overtuigend over bij mij. Het nummer vind ik ook veels te kinderlijk klinken en doet mij verder helemaal niks. 3/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sir_Ballas Geplaatst: 13 december 2017 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2017 Lekkere thrashmetal kan ik altijd waarderen 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 14 december 2017 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2017 Haha het is al weer een hele tijd geleden sinds ik dit nummer voor het laatst gehoord heb. Surfrock is zo een enorm ondergewaardeerd genre, iedereen kent de deuntjes wel van bijvoorbeeld Misserlou, Pipeline en Whipeout, maar de naam en artiest dan weer niet. Vooral de combinatie van de cleane gitaar met saxofoon is overigens echt heel goed gedaan. 10/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 16 december 2017 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2017 1/10. Ik zou mijn standaar uitleg kunnen kopiëren, maar dat lijkt me vrij zinloos. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 17 december 2017 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2017 Hmmm, ken deze nog niet van Axwell en Ingrosso. Moet eerlijk zeggen dat ik het niet de beste vind van ze. Op de radio wel eens leuk om te luisteren. 6.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 17 december 2017 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2017 5/10. Mwah, kan er mee door voor een keertje, maar het is niet echt mijn smaak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 18 december 2017 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2017 Op zich nog wel lekker gezongen en gerapt, en ik heb niet de neiging het meteen af te zetten, maar dit is gewoon niet echt mijn straatje. Beide hebben veel slechtere dingen gemaakt, though. 5.5. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 18 december 2017 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2017 Best een lekker nummertje dit. De gitaar klinkt ook lekker clean op de achtergrond en de zang past er perfect bij. Zal me nog even verder verdiepen in deze band. 7,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.