NicolaB Geplaatst: 31 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2018 Klinkt zeker leuk, misschien klinkt de basis wel ietwat te veel repetatief op het einde. 73/100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 31 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2018 Dit nummer staat op een compilatiealbum (Femmes du Paris) welke ik hier heb liggen met een hoop heerlijke Franse pop(rock) uit de jaren '60. Je moet er maar net van houden, ik ben er wel een sucker voor en geraak er altijd wel opgewonden van, de schrille stemmen doen het 'm denk ik. 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 5 september 2018 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2018 Een typisch FrankyFourFingers-nummertje! Just dandy! 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 5 september 2018 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2018 Hmm, moeilijke dit. Langs de ene kant doet het me ergens aan denken dat ik wel goed vind, maar langs de andere kant word ik de zanger nogal snel beu. Wat dat betreft een 6,5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2018 Biased omdat ik het van San Andreas ken: 8/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 9 september 2018 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2018 "All I ever wanted was to pick apart the day - Put the pieces back together my way." Deze man is eigenlijk wel een lyricaal talent en technisch zijn z'n lines van hoog niveau, maar voor zijn delivery en flow zou ik niet naar de Melkweg gaan 6/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 17 september 2018 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2018 Vroeger werd dit lied vaak bij mij op kamp gespeeld/gezongen. Nu ik dit nummer weer luister, moet ik gelijk weer denken aan met een gitaar rondom het kampvuur zitten (en dat is uiteindelijk altijd de beste versie!). 10/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 20 september 2018 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2018 Dit nummer kende ik nog niet van de Carpenters. Het nummer doet me soms een beetje aan achtergrond muziek voor een James Bond film denken, het refrein uitgezonderd. Gewoon prima nummertje, fijne stem, goed tempootje. 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 19 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2018 5/10. Slecht is het niet, maar er zelf naar luisteren, zal ik niet doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 23 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2018 Toen ik wat jonger was vond ik dit wel echt chille muziek, maar nu doet het niet meer zoveel met me. Maar 't is ook weer niet zo dat het slecht of kut klinkt, het haalt alleen gewoon weinig in me naar boven.. 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 27 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2018 Ja, dit is heerlijk. Soms heb ik een avondje dat ik in de stemming ben en alleen dit soort muziek draai. Niet z'n beste nummer maar toch een dikke 8 voor Johnny Cash. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NicolaB Geplaatst: 10 november 2018 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2018 Tijd geleden dat ik die heb gehoord Lekker chill nummer. Niet echt superieur, dus geen 9 of 10. Wel gewoon goed... dus: 80/100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 4 december 2018 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2018 Gwn prima dit toch 6,9/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FlexxNL Geplaatst: 4 december 2018 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2018 Niet mijn smaak van muziek daarom een 4/10 Hier eentje die wat ouder is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 6 december 2018 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2018 Tijdje niet meer gehoord, maar blijft een komisch nummer met de videoclip erbij. 7.5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.