Jump to content

Rate het nummer boven je!

Recommended Posts

Geplaatst:

Mwhoa. Wel leuk om te horen voor eventjes, verder vind ik het te saai. 65/100

Deze soundtrack noem ik epic 0_0

Geplaatst:

lekker nummer, goede band, en het leuke is dat ze ook live erg goed zijn (y)

prachtig hoe ze van dat lekker rustige ineens over gaan op dat drukkere met leuk deuntje en goed ritme, is zeker over nagedacht :D

85/100

iedereen heeft er vast al wel wat van gehoord, Ben Saunders, het nummer begint op 0.33

http://www.youtube.com/watch?v=29YYuzQDOKA

Geplaatst:

M'n portie WTF?!? van de maand is weer binnen, daar kan Susan boyle nog van leren :D90/100

:dans: :dans: lekker vrolijk nummertje :dans: :dans:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind het maar een apart nummer :7 , beetje casual. En 10 minuten is veel te lang voor een nummer, 6 minuten is echt de limiet! Hier houdt ik dus niet van :-( ; 4/10.

Ben niet verder gekomen dan 1 minuut toen was ik het liedje al spuuuuugzat, luister jij ook nog serieuze muziek ( :$ )?

Ik neem die muziek heel serieus. Maar omdat jij zo van serieuze muziek bent zal ik voor jou een ander soort nummertje nemen :) .

Bewerkt: door Dotz
Geplaatst:

Ome Cor krijgt een 7/10! Super nummer :D , al valt het wel een beetje in herhaling.

Gefaalde We No Speak Americano-stijl namaak. 4/10

We No Speak Americano is zelf een nummer zonder inhoud, Loesje heeft meer niveau. Dat is tenminste wat anders :7 .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...