Jump to content

Rate het nummer boven je!

Recommended Posts

Geplaatst:

Geinig nummer, maar niet echt mijn genre. Ik ben zeker geen fan van metal dus dit nummer gaat bij mij ook niet hoog scoren. Al dat geschreeuw vind ik maar hinderlijk wat mij betreft, 4/10.

Geplaatst:

Ik vind Di-rect in de nieuwe formatie maar niks. Instrumentaal is het allemaal nog wel oke, maar ik ben absoluut geen fan van zanger Marcel. Met zijn hippie-uiterlijk doet hij het imago van rockband geen eer aan, en ook zijn stem kan me niet bekoren. Dit is wel weer een stuk beter dan 'Times Are Changing', maar ik vind het nog steeds niet geweldig. Meer dan een zesje kan ik er niet van maken.

The Vines - Winning Days

http://www.youtube.com/watch?v=HK4idNFNX3w

Geplaatst:

Dit kan je toch geen muziek noemen? :7

Het is heel erg sloom en er zit een saaie beat in maar OMG wat is die tekst droog. :puh:

3/10 voor de droogheid

Geplaatst:

Wel mijn type muziek en een goed nummer, maar niet één van de beste rock-nummers die ik heb gehoord. :)7.5/10

Geplaatst: (bewerkt)

Mooi nummer om bij in slaap te vallen, maar voor de rest is het maar een slaapverwekkend nummer ( al is een slaapliedje ook niet verkeerd ) 60/100

Bewerkt: door commando

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...